Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen :schater: en daar krijgen ze geen gezeik mee :duh: ! :bonk:

rockstar maakt de mods toch niet dat doen mensen die mods maken genaamt modders. daar kan rockstar dus niks aan doen. het zelfde geld voor de hot coffee mod die is zogenaamt per ongeluk uitgelekt was, zodat de modders ermee aan de haal gingen en buiten de schult van rockstar het weer terug in het spel zetten.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen :schater: en daar krijgen ze geen gezeik mee :duh: ! :bonk:

Misschien omdat die mod bij de meesten niet bekend is ;)

Ikzelf ken hem ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen :schater: en daar krijgen ze geen gezeik mee :duh: ! :bonk:

Misschien omdat die mod bij de meesten niet bekend is ;)

Ikzelf ken hem ook niet.

ik ken die mod ook niet.

maar dieren in een spel zijn sowieso geen probleem, want dat is al lang gebleken bij spellen die al lang uit zijn.

in zoveel spellen kan je al dieren vermoorden, je hebt ook jaagspellen waarin het de bedoeling is om dieren te vermoorden. geen klachten daarover voor de rest. wat, lijkt mij, ook heel logisch moet zijn, als je ook gewoon mensen mag vermoorden in spellen..mensen lijkt me toch altijd veel erger dan dieren vermoorden. in het echt, dus dan ook wel in zo'n spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ).

hoe weet je dat zo zeker? wie weet lopen er mensen hun hond uit te laten en zien we dat in de volgende trailer! kun jij niet weten toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ).

vergeet niet de dolfijnen, vissen en schildpadden in san andreas! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ).

vergeet niet de dolfijnen, vissen en schildpadden in san andreas! :puh:

En kwallen :puh: waar je gewoon doorheen kon zwemmen zonder helemaal kapot te gaan van de steken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ).

vergeet niet de dolfijnen, vissen en schildpadden in san andreas! :puh:

En kwallen :puh: waar je gewoon doorheen kon zwemmen zonder helemaal kapot te gaan van de steken :puh:

daar hadden ze inderdaad wel wat aan mogen doen ja.

Link to comment
Delen op andere websites

ow ja hoor paarden :puh: zie het al voor me beetje met een paard in een fille staan.. met een paard langs de drukken straten... :puh: ... ik zeg niets meer

paarden zouden juist helemaaaaal niet zo gek zijn voor gta 4. in new york heb je in central park ook politie te paard :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ow ja hoor paarden :puh: zie het al voor me beetje met een paard in een fille staan.. met een paard langs de drukken straten... :puh: ... ik zeg niets meer

paarden zouden juist helemaaaaal niet zo gek zijn voor gta 4. in new york heb je in central park ook politie te paard :puh:

True ^^

Maja, dan gaat de partij van de dieren hier in Nederland weer zeiken :puh: en dan wortie dalijk verboden :engel: (ja rens, overdrijven is ook een vak apart :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen :schater: en daar krijgen ze geen gezeik mee :duh: ! :bonk:

Omdat je dit soort dingen toch niet tegen kan houden en dit is niet door de makers gemaakt.

Dit zijn door fan's van het spel gemaakt.

En zo bestaan er nog honderden mods.

Link to comment
Delen op andere websites

ow ja hoor paarden :puh: zie het al voor me beetje met een paard in een fille staan.. met een paard langs de drukken straten... :puh: ... ik zeg niets meer

paarden zouden juist helemaaaaal niet zo gek zijn voor gta 4. in new york heb je in central park ook politie te paard :puh:

True ^^

Maja, dan gaat de partij van de dieren hier in Nederland weer zeiken :puh: en dan wortie dalijk verboden :engel: (ja rens, overdrijven is ook een vak apart :puh:)

nee want zoals ik al eerder zei, er zijn al zoveel games waarin je dieren kan/moet vermoorden :puh: dus dan zou partij van de dieren al vet veel games kunnen verbieden :puh: dus dat is ook al geen reden waarom het niet zou kunnen..hoewel gta natuurlijk wel de meeste shit over zich heen kan krijgen om zulke dingen omdat het zo'n beetje het populairste en bekendste spel is natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...