superjetze Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Het hoeft natuurlijk niet echt met paardrijden te zijn, maar een paar wilde dieren tijdens je wandelroute door het bos zou leuk zijn . welk bos?
IV trailer Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen en daar krijgen ze geen gezeik mee ! rockstar maakt de mods toch niet dat doen mensen die mods maken genaamt modders. daar kan rockstar dus niks aan doen. het zelfde geld voor de hot coffee mod die is zogenaamt per ongeluk uitgelekt was, zodat de modders ermee aan de haal gingen en buiten de schult van rockstar het weer terug in het spel zetten. Bewerkt: 12 september 2007 door IV trailer
Sandra Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen en daar krijgen ze geen gezeik mee ! Misschien omdat die mod bij de meesten niet bekend is Ikzelf ken hem ook niet.
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen en daar krijgen ze geen gezeik mee ! Misschien omdat die mod bij de meesten niet bekend is Ikzelf ken hem ook niet. ik ken die mod ook niet. maar dieren in een spel zijn sowieso geen probleem, want dat is al lang gebleken bij spellen die al lang uit zijn. in zoveel spellen kan je al dieren vermoorden, je hebt ook jaagspellen waarin het de bedoeling is om dieren te vermoorden. geen klachten daarover voor de rest. wat, lijkt mij, ook heel logisch moet zijn, als je ook gewoon mensen mag vermoorden in spellen..mensen lijkt me toch altijd veel erger dan dieren vermoorden. in het echt, dus dan ook wel in zo'n spel.
MartyCeha Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ).
Naudin Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ). hoe weet je dat zo zeker? wie weet lopen er mensen hun hond uit te laten en zien we dat in de volgende trailer! kun jij niet weten toch?
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ). vergeet niet de dolfijnen, vissen en schildpadden in san andreas!
thug Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ik denk wel dat er dieren in zullen zitten ma je zal er niert op kunnen schieten ben er wel blij om ook.
Rensch Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ). vergeet niet de dolfijnen, vissen en schildpadden in san andreas! En kwallen waar je gewoon doorheen kon zwemmen zonder helemaal kapot te gaan van de steken
IV trailer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik zweer het je dat er niet meer in zit dan die meeuwen die ingame wat rondvliegen en misschien hooguit een papegaai of kanarie in een kooi, van een opdrachtgever. (Net zoals het vogeltje van die vrouw in LCS, en de papagaai van Salvatore in SA ). vergeet niet de dolfijnen, vissen en schildpadden in san andreas! En kwallen waar je gewoon doorheen kon zwemmen zonder helemaal kapot te gaan van de steken daar hadden ze inderdaad wel wat aan mogen doen ja.
battle1970 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ow ja hoor paarden zie het al voor me beetje met een paard in een fille staan.. met een paard langs de drukken straten... ... ik zeg niets meer
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ow ja hoor paarden zie het al voor me beetje met een paard in een fille staan.. met een paard langs de drukken straten... ... ik zeg niets meer paarden zouden juist helemaaaaal niet zo gek zijn voor gta 4. in new york heb je in central park ook politie te paard
Rensch Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ow ja hoor paarden zie het al voor me beetje met een paard in een fille staan.. met een paard langs de drukken straten... ... ik zeg niets meer paarden zouden juist helemaaaaal niet zo gek zijn voor gta 4. in new york heb je in central park ook politie te paard True ^^ Maja, dan gaat de partij van de dieren hier in Nederland weer zeiken en dan wortie dalijk verboden (ja rens, overdrijven is ook een vak apart )
-->nick<-- Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ik snap jullie niet maar in gta san andreas kan je een mod instaleren dat een poppetje een hond is is wel lachen en daar krijgen ze geen gezeik mee ! Omdat je dit soort dingen toch niet tegen kan houden en dit is niet door de makers gemaakt. Dit zijn door fan's van het spel gemaakt. En zo bestaan er nog honderden mods.
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ow ja hoor paarden zie het al voor me beetje met een paard in een fille staan.. met een paard langs de drukken straten... ... ik zeg niets meer paarden zouden juist helemaaaaal niet zo gek zijn voor gta 4. in new york heb je in central park ook politie te paard True ^^ Maja, dan gaat de partij van de dieren hier in Nederland weer zeiken en dan wortie dalijk verboden (ja rens, overdrijven is ook een vak apart ) nee want zoals ik al eerder zei, er zijn al zoveel games waarin je dieren kan/moet vermoorden dus dan zou partij van de dieren al vet veel games kunnen verbieden dus dat is ook al geen reden waarom het niet zou kunnen..hoewel gta natuurlijk wel de meeste shit over zich heen kan krijgen om zulke dingen omdat het zo'n beetje het populairste en bekendste spel is natuurlijk
Recommended Posts