Jump to content

probleem?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik Gta Sa heb geisntaleert en start hem op dan start die wel op tot die naar het menu gaat en dan zegt hij rapport verzenden en rapport niet verzenden:S

Geplaatst:

Als je GTA SA net geïnstalleerd hebt, dan zou hij het moeten doen....

Ga eens naar ''Mijn documenten''->GTA San Andreas Userfiles->gta_sa.set en verwijder dit bestand.

Start GTA SA op en nu moet hij het doen.

Geplaatst:

Ga eens naar ''Mijn documenten''->GTA San Andreas Userfiles->gta_sa.set en verwijder dit bestand.

dat is ook met het spel True Crime Streets of La

dat is ook met het spel True Crime Streets of La

staat geen gta_sa

Geplaatst: (bewerkt)

Gooi hem van je pc af, en installeer hem opnieuw, gooi dan ook de

de mappen weg van Gta Sa bij deze computer, en installeer hem opnieuw.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:
Gooi hem van je pc af, en installeer hem opnieuw, gooi dan ook de

de mappen weg van Gta Sa bij deze computer, en installeer hem opnieuw.

Als je dat doet, moet je er wel op letten dat je je savegames, GTASAsf*, (*=cijfer) bestanden niet weggooit. Dan moet je namelijk helemaal opnieuw beginnen. Kijk eerst nog eens goed of het bestand er echt niet tussenstaat. Je moet hiernaar zoeken:

naamloosyc4.jpg

Geplaatst:

Je moet eens heel goed zoeken dan. Hij moet er echt bijstaan, de gta_set is het bestandje dat de toetsen opneemt e.d. Ik had dit probleem onlans met Vice City. 3 keer opnieuw geinstaleerd.. maar je User Files blijven staan dus..

Gewoon het bestandje verwijderen en terug proberen, dit moet wel gaan. Probeer ook je DVD eens schoon te maken. Dit kan ook het geval zijn.

Geplaatst:

Sinds wanneer heb je dit probleem? Welke foutmeldingen kreeg je? Wat vind je als je de foutmelding in de zoekfunctie van dit forum invult?

Indien dit probleem eerst niet bestond? Sinds wanneer heb je dit probleem? Had je toen wat veranderd aan je pc (software/hardware)?

Zonder enige informatie zullen leden alleen maar gokken wat jou probleem is. Met al deze vele oplossingen is de kans klein dat jou probleem wordt opgelost aangezien niemand weet wat het probleem is.

Geplaatst:
Sinds wanneer heb je dit probleem? Welke foutmeldingen kreeg je? Wat vind je als je de foutmelding in de zoekfunctie van dit forum invult?

Indien dit probleem eerst niet bestond? Sinds wanneer heb je dit probleem? Had je toen wat veranderd aan je pc (software/hardware)?

Zonder enige informatie zullen leden alleen maar gokken wat jou probleem is. Met al deze vele oplossingen is de kans klein dat jou probleem wordt opgelost aangezien niemand weet wat het probleem is.

maar ik heb hem gehuurt moet ik weer opnieuw huren :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...