Hypnosis Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 oi ik heb me een sapphire radeon x1600 (512- agp )besteld, maar ik heb maar een voeding van 300W, kan die deze voeding wel aan? yeetz Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 oi ik heb me een sapphire radeon x1600 (512- agp )besteld, maar ik heb maar een voeding van 300W, kan die deze voeding wel aan? yeetz Dat ligt natuurlijk er ook aan hoeveel je andere componenten verbruiken. Maar ik weet 99 % zeker dat het moet gaan. Of jij moet 5 hdd's hebben hangen oid. Reageren
Hypnosis Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 dat valt nog wel mee: -1 cd-rom station -1 dvd-rom station -2 hd's het is gwn dat ik bang ben dat ik zoveel geld zou uitgeven aan een videokaart als de voeding hem niet aan zou kunnen:p yeetz Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 dat valt nog wel mee:-1 cd-rom station -1 dvd-rom station -2 hd's het is gwn dat ik bang ben dat ik zoveel geld zou uitgeven aan een videokaart als de voeding hem niet aan zou kunnen:p yeetz Dan hang je er nog een voeding bij dat is opzich absoluut geen probleem. Vertrouw er dus maar op dat het gaat lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.