Jump to content

help me alsjeblieft

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoiets noemen wij volgens mij geen 'Site', maar een 'server'. Hier kunnen diverse personen bij elkaar komen via Sa-mp in dit voorbeeld een server kan natuurlijk in handen zijn van een site. Ik weet dus niet echt een server waar je echt leuk kan spelen, maar kijk eens onderaan bij het tabblad official servers, daar vind je wel een aantal leuke als ik me niet vergis. Altijd snelle connectie tot deze servers en het speel plezier is erg hoog teminste als je om kan gaan met verveldende cheaters. Er is namelijk een overschot aan cheaters op Sa-mp.com bijna in elke grotere server vind je veel cheaters dus je zou evenueel een server op kunnen zoeken met wat minder mensen er in. Of je gaat met een groepje vrienden, dat groepje vrienden kan je zo maken je vraag hier een paar mensen of ze eens emt jou mee willen gaan en ik weet bijna wel zeker dat er wel iemand is die dat wil doen. Kortom je moet zelf maar even beslissen wat voor een server je gaat betreden, nogmaals de keuze is echt aan jou. Als GtaGames nou een server had, dan had ik die aangeraden, maar die hebben ze volgens mij niet dus ik weet eigenlijk niet echt iets leuks. Zoek anders op de naam [NL] ... waarbij de ... voor de normale servernaam staat. Ik wens je nogmaals veel succes en plezier! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...