McNelly Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Hi! Maybe dat jullie me kunnen helpen; ik ben op zoek naar een voertuig in SA waarmee ik bijvoorbeeld makkelijk motoren en auto's kan verplaatsen. Is er ergens een vrachtwagen die dat fijn kan (ik heb het niet over die ene vrachtwagen met achterop die 2 planken, daar valt het bij mij altijd af ) Of is er een vliegtuig/helicopter? De Cargobob kan niet open heb ik gelezen NeLSoN Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Dat voertuig met die '2 planken' die jij bedoeld heet de 'Packer'. Ja daar kun je inderdaad motoren op vervoeren, maar ze vallen er telkens af, dus dat gaat niet. Soms blijven ze zitten, maar niet vaak. Alleen tijdens de missie Cop Wheels kunnen er wel 4 motoren op staan. Verder heb je ook nog een helicopter met een magneet eraan de 'Levithian', deze kun je alleen maar vinden tijdens de missie 'Up Up and Away'. En in grote vliegtuigen zoals de 'AT-400' kunnen geen voertuigen omdat die laadklep niet openkan, dus helaas. Je kunt geen voertuig vinden die klaar is voor transport van moters. Sorry... Bewerkt: 13 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
McNelly Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Bah... Nou ja...dat wordt één voor één rijden :\. Och, heb ik ook weer wat te doen! Toch bedankt voor je uitleg! NeLSoN Reageren
SWYV Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 misschien dumper proberen? ^^ Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Met de Towtruck en met de Tractor kan je één auto vervoeren per keer. Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 die vrachtwagen met die ''die 2 planken'' krijg ik er wel 2 motoren mee maar niet altijd Reageren
Cabron Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 er zijn bij de politie in las venturas 2 levithans in de garage daarmee kan het maar je kan ze jammer genoeg niet de garage uitkrijgen Reageren
megamaggot Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 hoe was je dan van plan de leviathans de auto's te laten vervoeren cabron? een magneet zit er niet aan. en ze staan ook niet altijd in de politiegarage,ze staan er alleen als je erin opgepakt bent. greetz,MM Reageren
Cabron Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Uhh.. ik ben er niet mee opgepakt en er stonden er 2 Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ja je wordt dan niet opgepakt tenminste ikke niet Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Welke voertuigen kun je dan oppaken met tractor? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Alle voertuigen die op op de weg rijden met normale wielen. Reageren
Kraay Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Welke voertuigen kun je dan oppaken met tractor? Alles behalve vliegtuigen, heli's en motoren. Dus vrachtwagens enzo kun je ook oppakken. Zie het dus maar als een slome towtruck Reageren
Donwell Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik heb wel eens een mod gezien, dan veranderd het een helikopter volgens mij, en dan kun je er voertuigen mee vervoeren. Ik heb die mod niet, ik heb hem alleen ergens gezien... Weet niet meer waar. Donwell Reageren
megamaggot Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Uhh.. ik ben er niet mee opgepakt en er stonden er 2 jah,je hoeft er niet mee opgepakt te worden hoor,als je bevoorbeeld een helikopter ergens landt en je gaat weg,dan komt hij ook te staan in de politiegarage.als je bevoorbeeld nog nooit bent opgepakt omdat je cheat of omdat je gewoon goed bent in sa spawnen er willekeurige voertuigen:dit zijn meestal een paar washingtons bij mij.dus het kan makkelijk zijn dat er een helikopter spawnt. @gta-oholic:ik bedoel als je helikopter neergeschoten wordt als je er nog in zit en als je een wanted level hebt. dan spawnt de heli gewoon in de garage ook al is hij eigelijk kapot. @sludgemeijer:je kan alle voertuigen oppakken met de tractor behalve:boten,heli's en de AT-400. de shamal,dodo,rustler,hydra,...kan je oppakken met de towtruck,aangezien de tractor en de towtruck hetdelfde "nut" hebben in het spel zal het met de tractor ook wel gaan hoor. greetz,MM (PS:als er typfouten in mijn post staan dan komt dat omdat de batterij van mijn toetsebord bijna leeg is.) EDIT:kom ik net op een idee voor motors te vervoeren! als je de moter ergens naartoe wilt vervoeren dicht bij water(easter basin docks)kun je mischien de motor op een boot zetten en traag varen!als je geluk hebt blijft hij erop staan,maar ik denk dat de beste manier toch nog de dumper is. Bewerkt: 15 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.