Dinkydau Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Als je voertuigen op de dumper weet te krijgen dan moet je ook nog maar geluk hebben dat ze daar niet afvallen. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Welke voertuigen kun je dan oppaken met tractor? Heey sludgemeijer, Je kunt alle voertuigen nemen die namelijk op de weg rijden, vrachtwagens, autos, etc. Brommers en fietsen kun je jammer genoeg dan weer niet nemen. Je kunt ook een tractor stoet nemen zoals vele hier al eens op het forum gedaan hebben ik ook namelijk.. Je hangt allemaal tractors achter elkaar vast, en je kunt dan met 6 tractors verder rijden. (ik noem nou zomaar even een getal, vandaar 6) zo heb je een echte tractor stoet met 6 tractors die aan elkaar vasthangen. Zeker eens leuk om te doen.. Boten, vliegtuigen, helis en andere kun je daarintegen dan weer niet vastmaken. En vergeet natuurlijk brommers en fietsen niet. Veel succes Reageren
McNelly Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Hmm... ik zal vanmiddag eens kijken naar die Dumper!!! Heeft iemand meer info over die Mod waar iemand het hier over had? lvast bedankt voor de reacties (y) NeLSoN Reageren
[Xplode] Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ik ben van san fierro naar los santos gegaan met de boot, raad eens wat ik meenam: een sanchez.. het kan met een fisherboat daar zit zon net achterop waardoor de motor niet in het water valt. Reageren
Vercetty Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Heey sludgemeijer,Je kunt alle voertuigen nemen die namelijk op de weg rijden, vrachtwagens, autos, etc. Brommers en fietsen kun je jammer genoeg dan weer niet nemen. Je kunt ook een tractor stoet nemen zoals vele hier al eens op het forum gedaan hebben ik ook namelijk.. Je hangt allemaal tractors achter elkaar vast, en je kunt dan met 6 tractors verder rijden. (ik noem nou zomaar even een getal, vandaar 6) zo heb je een echte tractor stoet met 6 tractors die aan elkaar vasthangen. Zeker eens leuk om te doen.. Boten, vliegtuigen, helis en andere kun je daarintegen dan weer niet vastmaken. En vergeet natuurlijk brommers en fietsen niet. Veel succes op de ps2 kan je met een trekker wel vliegtuigen vervoeren, probeer het maar eens met een beagle, hydra, stuntplante, dodo, of shamhal. met andere vliegtuigen gaat het niet op de rustler na, maar dan gaat de trekker opeens keihard en onbestuurbaar rijden. Reageren
DST Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Voertuigen op de Pack is wel mogelijk, Rijd je voertuig naar voren toe en zet hem op de handrem (xbox is dat X ). Bij mij blijven de auto's en motoren dan zeker een hele tijd staan. Onthoudt wel dat je niet als een halve idioot moet gaan rijden wand dan vallen ze er af. DST Reageren
Kraay Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Hmm... ik zal vanmiddag eens kijken naar die Dumper!!!Heeft iemand meer info over die Mod waar iemand het hier over had? lvast bedankt voor de reacties (y) NeLSoN http://grandtheftauto.filefront.com/file/D..._Forklift;51447 Daar heb je een mod waarmee je auto's kunt vervoeren. Alleen moet ik zeggen dat het ook niet zo heel perfect werkt, omdat dat ding achteraan niet dichtkan Reageren
moechy Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 maar wrm moet je nou persé motors vervoeren is het niet veel makkelijker en leuker dat je gwn naar de plek rijdt waar je moet zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.