Edwintje Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 Hallo, Ik heb een vraagje over de sniper rifle; hoe zoom je ermee in en uit en hoe herlaad je hem? Oei, twee vraagjes. Bij voorbaat dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Volgens mij was Z inzoomen, en Q uitzoomen. Herladen doe je automatisch als je munitie leeg is. Kijk hier voor de hele besturing van GTA Vice City. Veel succes. Bewerkt: 13 augustus 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 Of gebruik de scroll op je muis als je dat handig vind. Je kunt je wapen herlade door naar het volgende wapen te gaan en dan weer terug. Dan zit je minutie weer even vol, dus je kunt gewoon switchen van wapen en weer terug naar de sniper rifle. Dan zit hij weer vol. Handig tijdens een missie als jemoet wachten op een wagen met mensen en je hebt er net een aantal vermoord. Op de PS2 kun je met Blokje en kruisje inzoomen en uitzoomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edwintje Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Wauw, snelle respons! Dank je wel! EDIT: Op de één of andere manier werken die functies niet. Het is overigens de PC versie die ik speel. Bewerkt: 13 augustus 2006 door Edwintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik weet niet op Welk Console je speelt maar ik leg hem voor de PC en PS2 uit: PS2: Richten -> R1 Inzoomen -> Vierkantje ██ Uitzoomen -> Kruisje X PC:(Wet Dank aan WikiGTA) Richten -> Delete, rechtermuisknop Inzoomen -> Z, Page Up, muiswiel vooruit Uitzoomen -> X, Page Down, muiswiel achteruit Meer PC Bestuuringen vind je hier. Herladen gebeurt vanzelf als je de Lading hebt op geschoten of je moet van wapen wisselen en dan terug keren. EDIT: Te Laat Bewerkt: 13 augustus 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edwintje Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 Yep, het zat 'em in de "delete'-toets! Dank voor jullie reacties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Op de Xbox werkt ie als volgt: Selecteer je sniper rifle. Vervolgens hou je L ingedrukt, terwijl je met X inzoomt. Met B zoom je weer uit. Selecteer uw doelwit met de Linker Thumbstick, en vuren maar met R. Dat was even voor mensen die ook de Xbox versie hebben en dit topic lezen Bewerkt: 13 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.