peter13 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 persoonlijk vind ik gta san an te groot ik heb hem nu een paar dagen en ik weet nog niet veel te zitten in los santos en dan heb je las venturas san fiero en het buitengebied ook nog Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Hij is precies goed zo IMO -_- Reageren
MightyDuck Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) Als je het spel lang genoeg speelt, dan ken je elk hoekje van het spel uit je hoofd en dan vind je het spel na 3 of 2 jaar vind je het wel weer genoeg en ben je alweer toe aan een nieuw GTA of ander spel dat net ietsje beter is in die tijd (ikzelf denk dat er geen vervolg meer komt op de GTA serie) Bewerkt: 1 november 2004 door MightyDuck Reageren
Sehraoui Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik denk dat er wel een nieuwe gta komt hoor op de ps3 maar ik heb gehoord dat het niet meer door rockstar gedaan wordt. Reageren
barry Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 als het niet meer door rockstar word gedaan, is het echt heel erg wennen als er een nieuwe gta komt <_< wel jammer als het zo is, rockstar verdient er wle goed mee Reageren
mango Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 persoonlijk vind ik gta san an te groot ik heb hem nu een paar dagen en ik weet nog niet veel te zitten in los santos en dan heb je las venturas san fiero en het buitengebied ook nog Waarvoor heb je anders een kaart voor in het spel? Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 hopelijk komt er nu een multiplayer gta niet zoals nu zonder splitscreen want dat vindt ik echt niet te doen Reageren
The Dude Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik denk dat er wel een nieuwe gta komt hoor op de ps3 maar ik heb gehoord dat het niet meer door rockstar gedaan wordt. en dat geloof jij? weet je wel hoeveel ze de gta series verdient hebbe??? Reageren
harry1985 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 gta 4 is al bevestigd voor de ps3 einde discusie Reageren
killerbee Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 en wat is de bron als het R* zelf is dan geloof ik het wel maar van elke andere site geloof ik het nie Reageren
Joriz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 GTA4 is niet bevestigd. Rockstar Games zei alleen dat ze voorlopig nog geen nieuwe GTA uitbrengen. Dat de volgende GTA pas op de volgende Playstation uit komt. Meer informatie is er niet. Ik neem aan dat we nog 2 tot 4 jaar moeten wachten. Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 dat word een heerlijke tijd, alle gta-fans in rep en roer als er een fake screen gepost word Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) Ben zeer benieuwd waar GTA4 zich zult afspelen.. Hopelijk Florida Of een keer een Europees land.. Bewerkt: 1 november 2004 door Hayate Reageren
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 //back ontopic Ik ergerde me dr juist aan dat VC klein was. Nu vind ik em wel groot genoeg Reageren
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik dacht ook t*r*ng toen ik voor het eers over het platte land uitkeek maar nu zit ik in SF en ik ken elk plekje van LS. als je eenmaal op gang ben leer je de omgeving in no time kennen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.