Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Los Santos begint me iid klein te worden.. Reageren
Q Dude Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 liever te groot dan te klein ik vond het namelijk echt stom dat VC zo klein was Reageren
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik vond gta vc klein gta sa juist groot genoeg uren speelplezier Reageren
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik vind em ook wel groot, ik speel nu 2dagen en ik ken men eigen buurt nog niet :s Reageren
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 TE GROOT?!! :o kdacht dat iedereen dat eerst wilde kbedoel maar,.. ik heb er geen problemen mee, ken het spel al uit me kop Reageren
Majus Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik ken los santos al ongeveer uit men kop maar het platteland is echt wel ingewikkeld met al die bruggen enz Reageren
Juliuzz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Van mij zou het nog groter mogen Maar dan moet er wel meer vervoer zijn waar je snel van de ene naar de andere kant kan komen...zoals misschien een taxi ofzow.. Reageren
RGA Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Het is tog relaxed dat het zo groot is vind ik tenminste. en met een vliegtuig kan je je snel genoeg vervoeren Reageren
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik denk dat er wel een nieuwe gta komt hoor op de ps3 maar ik heb gehoord dat het niet meer door rockstar gedaan wordt. ja daaaaag geloof je dat zelf gta is rockstars geldbron Reageren
pimp Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 4 jaar wachten op de nieuwe GTa daz veel te lang..:s :angry: Reageren
Pete-R Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Krijgen we nu het gezeik weer dat gta sa te groot is het is ook nooit goed R*ckstar doet echt zo goed ze best ons tevreden te stellen en dan zeuren dathet te groot is nee nu niet zijken het is goed zo! :angry: R*CKSTAR HET IS GOED ZO! Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik ben meer dan tevreden het is zelfs zo mooi groot dat ik te lui ben om ff snel van las venturas naar los santos te gaan prachtig gewoon ze hebben zichzelf 100% overtroffen. en @ petersmurfje idd het is ook nooit goed voor de meeste maar voor mij wel, Reageren
riaz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 van mij mag het groter het is ook zo goed maar hoe groter hoe meer plezier tog.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.