GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik ken de minigun wel maar nu heb ik de vraag: zijn er ook nog andere special wapen??? Bewerkt: 13 augustus 2006 door Dizzee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik ken de minigun wel maar nu heb ik de vraag: zijn er ook nog andere special wapen??? Wat vind jij speciaal? Je hebt wel een hete gevoelige voertuigen rocketlaunger. Je richt ergens heen en dan selecteerd hij een doel wat warmte afstraalt. Dat is best wel een speciaal wapen. Voor de rest zijn het gewoon normale wapens. Misschien de Silent Pistol, omdat deze ook niet in andere GTA's voorkomt. Je moet maar eens kijken tussen alle wapens van WikiGTA. Dan kun je zelf bepalen welke je bijzonder vind, en dan kun je ze ook nog letterlijk vinden! Bewerkt: 13 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik ken de minigun wel maar nu heb ik de vraag: zijn er ook nog andere special wapen??? De minigun is reken ik iet tot een speciaal wapen, maar als we dat wel gaan doen heb ik er nog wel 3 voor je. Na de missie Vertical Bird spawnen er in het huis van Mike Toreno 4 wapens. Een ervan is de minigun, daaarnaast spawnen ook nog de rocket launcher, flamethrower en de Heat-Seeking RPG Launcher. Die laatste dat is een warmte gevoelige bazooka. Als je daarmee richt zul je een groen rondje zien, als dat groene rond je rood word en je schiet hem op bijvoorbeeld een auto zal de raket de auto blijven achtervolgen. Als je wil weten waar het is, ik heb een kaartje voor je: Klikken voor een vergroting! Bekijk anders een de wapens afdeling van WikiGTA misschien zit er na jou idee nog meer speciaals tussen! http://nl.wikigta.org/index.php/Wapens_%28GTA_San_Andreas%29 Bewerkt: 13 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 oke bedankt hoor ik zal wel ff kijke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.