Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Hey, Ik ben bezig met een site, nou heb ik een clantemplate, allemaal leuk en aardig, maar daar staan buttons bij, bijvoorbeeld de gene van Calender, nou wil ik die editten, en van de tekst Calender, bijvoorbeeld Join Us maken. Nou is het probleem, ik zou in godsnaam niet weten, ik heb 't geprobeerd met de select tool, maar die select niet de hele tekst, maar delen van de tekst en achtergrond.Dus hoe zou ik dat in vredesnaam moeten doen Reageren
McNelly Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hmmm, ik weet niet wat jij template hebt uitgekozen om te editen... Maar zoals ik het meestal doe is de 'Magic Wand' (of hoe die ook heet)...en daarmee knip ik de letters uit... letter per layer... dan pak ik een kleur van de achtergrond van de button, en daar ga ik er heel zacht erover heen(Opacity wat lager dus), daarna zou je het kunnen Smudgen/Blurren met de Smudge/Blurtool (weet de naam niet pcies ). Als je het precies op elkaar wilt laten lijken: Die letters van Calendar, en alle andere buttons zullen allemaal hetzelfde lettertype hebben...met die letters kun j e nieuwe woorden vormen, of achterhaal gewoon het font. Anders post ff een screenie, dat praat wat makkelijker... NeLSoN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.