Hunt0r Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 jo, ik ben bij de film studio bij dildo dodo en moet die skimmer bevliegen, heb gta vice city op de pc en vind de controls moeilijk als je in die skimmer vliegt... iemand tips om dit makkelijker te maken... Bij voorbaat dank.. ________________________________________________________________________________ __________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) allereerst, welkom op het forum, hunt0r, en verder: Ik heb het op de XboX dus ik weet het niet precies maar ik kan je wel een beetje helpen. Tips: Oefen eerst een paar keer met de Skimmer, voordat je serieus met de missie begint. Kijk ook of je de controls anders kunt instellen wanneer je de standaard controls niet zo fijn vindt. Wanneer je moeite hebt met het parcours, kun je ook eens een ander beginpunt proberen. Voor meer hulp kan je altijd naar wikigta. wakkiegeslacht Bewerkt: 13 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) jo,ik ben bij de film studio bij dildo dodo en moet die skimmer bevliegen, heb gta vice city op de pc en vind de controls moeilijk als je in die skimmer vliegt... iemand tips om dit makkelijker te maken... Bij voorbaat dank.. ________________________________________________________________________________ __________ Het gaat om de missie Dildo Dodo. Omdat vele mensen moeite hebben met de skimmer kun je eerst even oefenen met de skimmer. Vlieg wat rondjes over de stad, en als je denkt het onder de knie te hebben kun je eens serieus beginnen met de missie. Als je de missie start kun je via een bepaald parcours vliegen, je vliegt dan een soort rondje. Je kan ook gewoon alles willekeurig doen, wat je zelf aangenaam vind! Omdat de vliegskill nog niet hoog is kom je vaak tegen gebouwen aan, als je door een rood rondje bent gevlogen, moet je daarna door een blauwe. als je denkt dat het je niet gaat lukken, zoek dan een andere weg, al is het een omweg. Maak het jezelf niet moeilijk! Je kan ook eens ergens anders beginnen, en de route willekerig afmaken. Anders kun je altijd even de savegame neerzetten in het savegame-aanvraag forum. Dan zal iemand anders hem doen! Bewerkt: 13 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 je kan met de num pad de skimmer ook bijsturen! je moet inderdaad wennen met dat ding maar het valt te leren. je kan de helicopters ook met de num pad besturen trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.