Jump to content

coach modden

gta san adreas fan @

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb laatst een bus gedownload en nu wilde ik hem installeren maar nu kreeg ik het volgende

in stallerde hem onder coach was ook opgegeven

zocht hem op en zag hem rijden en staan

ik wilde er een ritje in maken maar ik kreeg mijn positie achter het stuur niet, ik kon er alleen maar doorheen lopen?

link naar bus waar ik het over heb

het is de 2e bus van boven de designx-x4

Bewerkt: door gta san adreas fan @
Geplaatst:

Dit hoort beter thuis bij de Modding Sectie -->.

Nouja, ik ben een grote modding fan, dus ik zal proberen te antwoorden.

Je hebt hem toch zeker handmatig geinstaleerd ? Dus met de Img Tool. Die tool is altijd beter dan handmatige installers. Die positie.. heb je ook wel zeker de Handling.cfg, de Vehicle.col etc. mee gekopierd ?(Deze vind je altijd terug in de Readme. van het bestand). Als je dit allemaal hebt gedaan zie ik niet wat de fout nog kan zijn.

Misschien heb je een Sa Camhack gebruikt ?, Probeer ook eens het bestandje ''Gta.set'' te verwijderen. Dit vind je terug bij je San Andreas User Files (Mijn Documenten/My Documents). Dan worden al je Controller waarden terug normaal gezet. Nouja,, als het nu nog niet lukt ligt het echt wel aan de Download. Ik heb San Andreas niet bij de hand omdat ik Vista Béta 2 heb dus ik kan het niet uittesten.

Geplaatst: (bewerkt)

heb mod installer gebruikt

p.s. heb nooit wat gesnapt van de img-tools weet behoorlijk veel van modden maar img-tools ben ik nooit uitgekomen en mijn computers crashten er ook vaak bij dus daarom ik zoek wel een ander.

nog een tip voor een mooie speciaalen bus?

Bewerkt: door gta san adreas fan @

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...