venco Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 HELP ! ik wil graag ook van die admin dingen op mijn surver zoals *in gang gaan *gang maken *kicken *jail *enz ik heb op forum gekeken maar kom er niet uit er staat ook dit op het forum In je server.cfg kun je een wachtwoord instellen. ga dan ingame en typ: Ff compleet: /rcon cmdlist - lijst met de commandos /rcon echo [text] - zal de tekst in het chatvenster laten zien. (i.e. /echo server shutting down) /rcon kick [iD] - kickt diegene (i.e. /rcon kick 2) /rcon ban [iD] - bant diegene (i.e. /rcon ban 2) /rcon changemode [mode] - veranderd de gamemode /rcon gmx - Be-eindig de gamemode en gaat verder naar de volgende gamemode(die je in de server.cfg ingesteld hebt) /rcon reloadbans - herlaad de samp.ban lijst /rcon say [text] - praat als admin /rcon hostname [text] - veranderd je 'hostname' (de naam die je ziet voor je joint) /rcon exit - sluit server af /rcon exec - herlaad je server.cfg (niet 100% zeker) Van die grote teksten kun je met wat filterscripts doen.. maar als ik dit doe komt er te staan unknown command wat moet ik doen ? groetjes venco Reageren
Azer Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) HELP !ik wil graag ook van die admin dingen op mijn surver zoals *in gang gaan *gang maken *kicken *jail *enz ik heb op forum gekeken maar kom er niet uit gebruik bv.: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=4307.0 er staat ook dit op het forumIn je server.cfg kun je een wachtwoord instellen. ga dan ingame en typ: Ff compleet: /rcon cmdlist - lijst met de commandos /rcon echo [text] - zal de tekst in het chatvenster laten zien. (i.e. /echo server shutting down) <- nope, geeft alleen een echo weer in het servervenster. /rcon kick [iD] - kickt diegene (i.e. /rcon kick 2) /rcon ban [iD] - bant diegene (i.e. /rcon ban 2) /rcon changemode [mode] - veranderd de gamemode /rcon gmx - Be-eindig de gamemode en gaat verder naar de volgende gamemode(die je in de server.cfg ingesteld hebt) <- nope, herstart de huidig draaiende gamemode. (fout in wiki.sa-mp.com) /rcon reloadbans - herlaad de samp.ban lijst /rcon say [text] - praat als admin /rcon hostname [text] - veranderd je 'hostname' (de naam die je ziet voor je joint) /rcon exit - sluit server af /rcon exec - herlaad je server.cfg (niet 100% zeker) <- klopt, configs kunnen zelfs andere namen hebben, bv. /rcon exec blaat (.cfg is niet nodig) Van die grote teksten kun je met wat filterscripts doen.. <- grote teksten (ook wel GameText genoemt) kan je dmv PAWN verwerken in gamemodes (en ook in filterscripts). maar als ik dit doe komt er te staan unknown command wat moet ik doen ? eerst inloggen (het paswoord gebruiken wat je achter "rcon_password" hebt ingevult in je .cfg bestand) met "/rcon login paswoord". Bewerkt: 13 augustus 2006 door Azer Reageren
venco Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ik heb dit in de server.cfg echo Executing Server Config... lanmode 0 maxplayers 32 port 7777 hostname fire gang gamemode0 admin gamemode1 sftdm 2 gamemode3 area51 2 gamemode4 rivershell 5 filterscripts admin weburl / rcon_password ....... maar nu kan ik de surver niet meer aan doen dit zegt hij SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.1, ©2005-2006 SA:MP Team Executing Server Config... I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg It needs a gamemode0 line at the very least. en als ik filterscripts admin weg laat doet hij het wel maar ik wil wel een filterscript ik heb de filterscript ding gedownload bij de gegeven link wat moet ik doen? groetjes venco Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 gamemode0 admin ^ Waarom staat dat er? Als admin je filterscript is heoft hij niet bij de gamemodes te staan.. Reageren
venco Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ok heb verandert hij doet het nu met admin dingen maar ik hat een gememode gedownload daar mee kon ik gebouwen kopen en op een boot geld krijgen maar met die filterscripts kan ik dat niet meer wat moet ik nu doen ? Reageren
venco Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 probleem is al opgelost ik heb een x de surver aan en uit gezet en nu doet alles het weer ik kan weer dingen kopen enzo bedankt voor julie hulp groetjes venco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.