MauriceEsselink Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik wilde kijken waar het vliegtuig AT-400 stond.. of ik er al in kon vliegen.. Ik naar las venturas airport, en daar naar grote hal (De deur van hal zakt in de grond). Geen vliegtuig, maar ik zet de auto op de deur (ik denk gaat de auto omhoog door deur). Niet dus.. Deur gaat dwars door auto. Ik loop terug naar de auto, spring op dak en begin te trappe zodat auto in brand vliegt. Toen die in brand stond rende ik snel weg.. en deur ging weer langzaam dicht. Auto ontplofte maar ik zag geen wrak meer uitsteken ofso.. dacht ik.. loop terug wachten tot deur helemaal open was.. toen zag ik nog geen wrak.. dus ding is op een of andere manier helemaal ontploft.. sorry voor lange verhaal.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Dat is een heel normale bug. Dat is in zo'n soort spel bijna niet te voorkomen. Er is niets speciaals, wrakken kunnen niet 'weg ontploffen'. Die verdwijnen gewoon. Dit soort bugs en glitches kun je beter in >>>dit<<< topic plaatsen. Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ja het is denk ik een kleine bug maar ik denk dat die in de nieuwste niet meer voor zal komen Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ja die bug klopt ik heb het ook gedaan en ik heb een foto kunnen maken toen de auto vast zat maar hij is gewoon weg gegaan toen hij ontplofte(met bazooka)gewoon ineens niet weggevlogen of zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.