Goliat Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 das idd een optie dan zet ik maar meteen even de brander neer om te horen of jullie het nodig vinden dat hij vervangen word het is een: Plextor CD-R PX-W1610A Dat hangt van je persoonlijke behoeftes af. Hij brand geen DVD's dus in die zin zou hij vervangen moeten worden, vind je dat dit niet persé nodig is dan zou ik alsnog de DVD-drive kopen waar summerbase je op wees, alles is gewoon geupdate als het ware en zo sla je 2 vliegen in een klap. Dus vervangen, niet noodzakelijk maar wel handig in jouw geval.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Oke dan ga ik eerst bij onze computerzaak informeren wat hun te bieden heb maar ik heb nog twee vraagjes: - Als ik nou een Cd/Dvd plus brander neem zit dat dan allemaal op 1 laatje of heb je dan twee dingetjes die je in je pc kast moet zetten? - Als ik dan me ouwe Brander en me cd speler verkoop hoeveel kan ik er dan voor vragen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.