Jump to content

Trojan Voodoo


WATTE

Recommended Posts

Heejj..

Ik ben begonnen met de missie Trojan Voodoo, maar als de missie begint moet ik naar little haiti en daar ergens een pakje vinden. Ik vond op WikiGTA dat je dan bij het huis van Autie Poulet moest zijn, maar daar ligt helemaal niks... waar kan ik het pakje vinden zodat ik door kanmet de missie???

Greetz... WATTE

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me die missie goed herinner hoef je helemaal geen pakje te vinden hoor. Het is de bedoeling dat je een drugslaboratorium opblaast, maar omdat die in Haitiaans gebied ligt heb je een auto nodig die ze "vertrouwen": een Voodoo. Zo'n auto staat tegenover de ingang van het huis van Aunt Paulet inderdaad. Ga met die auto naar de fabriek en volg daar verder de verhaallijn (die er op neerkomt dat je iedereen moet neerschieten, een paar bommen moet plaatsen en veilig moet ontsnappen). Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ons schaapje heeft het al gezegd, maar ik zal toch nog een paar handige tips geven (weet niet of je hem al hebt gedaan, maar goed):

  • Zorg ervoor dat je altijd sterke wapens bij je hebt.
  • Knal altijd eerst degene neer in de buurt van die gekleurde blokken en het hek, zo wordt je niet gehinderd als je weg wilt.
  • Kom voorzichtig de hoek van de fabriek om, anders ben je zo dood...
  • Doe altijd eerst de bovenste bom, anders heb je kans dat Rico je voor de voeten loopt, en dat kost tijd!!
  • De plaats: Hier heb ik ook enige tijd moeite mee gehad, dat als je weg moet vluchten voor de tijd op is. Het hek is dicht, dus daar kun je niet langs. Ga bij het hek naar rechts en dan weer, je ziet nu een trap. Ga hier naar boven, en ga het dak op. Nu zie je een cutscene en de missie is gelukt!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes!

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Heejj..

Ik ben begonnen met de missie Trojan Voodoo, maar als de missie begint moet ik naar little haiti en daar ergens een pakje vinden. Ik vond op WikiGTA dat je dan bij het huis van Autie Poulet moest zijn, maar daar ligt helemaal niks... waar kan ik het pakje vinden zodat ik door kanmet de missie???

Greetz... WATTE

Ik weet niet of je nog hulp zoekt maar ik probeer het nog wel even ;) :

Aller eerst denk ik zelf dat je het niet over de missie Trojan Voodoo hebt maar over de missie Juju Scramble :Y . Aangezien je het over een 'Pakketje' hebt.

In de missie Trojan Voodoo:

In deze missie moet je de Drugs fabriek van de Haitans opblazen. Om binnen te komen heb je de Voodoo auto nodig, dit is de Gang-Car van de Haitians. Je gaat hier infiltreren bij de Haitians. Dit doen je met nog 5 anderen. Je moet naar de ontmoetings plaats rijden en daar in de marker gaan staan. Je ziet dan een Cut-Scene

Eenmaal binnen moet je bommen gaan plaatsen. Deze liggen moet je plaatsen in het gebouw.

In de missie Juju Sramble:

Voertuig Aangeraden: Cheetah

Hierin moet je Koffers met 'Drugs' gaan ophalen. De eerste ligt op een dak in de buurt van de Dump, de vuilnis beld. Als je het staatje in slaat zie je aan je linker kant een wit gebouw. Aan het einde van dit gebouw kun je naar boven lopen. Eenmaal boven moet je naar het eerste koffertje lopen. Als je deze oppakt je een kleine Cut-Scene waarin S.W.A.T. Agenten je onder schot houden. Ren nu snel terug naar beneden en rij naar het volgende koffertje, je wordt achterna gechoten door de 4 S.W.A.T. agenten op de daken. Ook komt er nog een op je af met een Gummie knuppel. Neger ze allemaal en ren gewoon naar je voertuig. Je hebt in middels wel een Twee Sterren Wanted level, maar dat moet geen probleem zijn. Als je het tweede koffertje oppakt zul je een 4 Sterren Wanted level krijgen. Stap weer snel in en rij naar links. (weer word je Beschoten door 3 S.W.A.T Members.) Aan het einde van het weggetje ga je gewoon rechtdoor en dus niet links af. Je rijd nu door een steegje waar een Bribe ligt, hierdoor word je Wanted Level verlaagd met 1 ster. Rij nu naar het laatste pakketje (Als je wagen erg is beschadigd kun je de Voodoo bij Auntie Poulet nog pakken, Je komt er langs)Als je bij het laatste Koffertje bent zet je auto zo neer dat je door het steegje kunt wat Schuin Rechts ligt. Pak het koffertje en stap weer in en rij door het steegje heen. Je zult nu over een houten Ramp rijden en weer door een Bribe rijden (Vliegen eigenlijk :puh: ). Rij nu naar Auntie Poulet en ga in de Marker staan.

Misschien is het makkelijk dat je zegt om welke opdracht gever het gaat en anders zelf de naam van de missie te noemen (Dit kun je in het 'Voor'Filmpje zien van de missie).

Dit is makkelijk om te weten omdat je beschrijving niet echt klopt met de missie ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...