Natasja24 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Ik weet wanneer ik die kan doen.Ik moet die Customs Fast Track mission gedaan hebben maar wanneer krijg ik die dan?Ik heb alle opdrachten in San Fierro gedaan.En ik kan nog geen import en export doen.Hoop dat iemand mij wil helpen?Die missie heet Wang Car waar kan ik die Ceasar dan vinden? Bewerkt: 14 augustus 2006 door Natasja24 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Beste Natasja waarschijnlijk moet je eerst nog de driving school hebben uitgespeeld, Hier kan je informatie vinden over de driving school. Bewerkt: 14 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Natasja24 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Die heb ik al gehaald er staat nog wel zo'n dollar teken bij moet ik dan nog iets doen daar? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Nee dat betekent juist dat daar de driving school is, kijk eerst eens even als je echt op elk onderdeel minstens een bronze medalion hebt gehaald. Bewerkt: 14 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Natasja24 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 nee maar ik moet nog een paar opdrachten doen dus misschien daarna wel ik kijk wel even Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Dan lijkt het me misschien ook wel handig om die eerst even te doen. Reageren
Natasja24 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ja dat doe ik maar ik weet dat je niet alles bronze hoefde te hebben om die import te doen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Je moet minstens brons hebben hoger hoeft niet, lees wikigta anders ook even goed door. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Nadat je alle opdrachten van de Driving School hebt gedaan en als je Las Venturas hebt vrijgespeeld kun je het autobedrijf Wang Cars kopen in San Fierro. Dan verschijnen er 4 nieuwe missies voor de garage van CJ in Doherty. Als je die hebt gehaald krijg je in Easter Basin Docks in San Fierro een wishlist van 10 auto's die je moet verzamelen. Per auto krijg die je inlevert krijg je geld, afhankelijk van de hoeveelheid schade aan de auto. In totaal zijn er 3 lijstjes van 10 auto's. Op WikiGTA staan alle 3 de lijstjes plus de vindplaatsen van auto's. Succes Piet-Herr Reageren
Goliat Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Nouja de volgorde is eigenlijk iets anders: -Drivingschool -4 Missie's voor de Cesar in de garage(je moet hier auto's stelen zodat ze in Wang Cars beschikbaar worden) -Wangcars te koop -Importlist beschikbaar Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Nouja de volgorde is eigenlijk iets anders:-Drivingschool -4 Missie's voor de Cesar in de garage(je moet hier auto's stelen zodat ze in Wang Cars beschikbaar worden) -Wangcars te koop -Importlist beschikbaar Volgens mij zit je hier toch echt fout hoor. Je moet volgens mij eerst Wangcars kopen en dan zijn de 4 missies pas vrijgespeeld. - Drivingschool - Wangcars te koop - 4 Missie's voor de Cesar in de garage (je moet hier auto's stelen zodat ze in Wang Cars beschikbaar worden) - Importlist beschikbaar Reageren
Natasja24 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ja ik ben er al moest nog een paar missies ervoor doen was het vergeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.