Jump to content

import/Export

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet wanneer ik die kan doen.Ik moet die Customs Fast Track mission gedaan hebben maar wanneer krijg ik die dan?Ik heb alle opdrachten in San Fierro gedaan.En ik kan nog geen import en export doen.Hoop dat iemand mij wil helpen?Die missie heet Wang Car waar kan ik die Ceasar dan vinden?

Bewerkt: door Natasja24

Beste Natasja waarschijnlijk moet je eerst nog de driving school hebben uitgespeeld,

Hier kan je informatie vinden over de driving school.

Bewerkt: door ~Mario~

Nee dat betekent juist dat daar de driving school is, kijk eerst eens even

als je echt op elk onderdeel minstens een bronze medalion hebt gehaald.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Nadat je alle opdrachten van de Driving School hebt gedaan en als je Las Venturas hebt vrijgespeeld kun je het autobedrijf Wang Cars kopen in San Fierro. Dan verschijnen er 4 nieuwe missies voor de garage van CJ in Doherty. Als je die hebt gehaald krijg je in Easter Basin Docks in San Fierro een wishlist van 10 auto's die je moet verzamelen. Per auto krijg die je inlevert krijg je geld, afhankelijk van de hoeveelheid schade aan de auto. In totaal zijn er 3 lijstjes van 10 auto's. Op WikiGTA staan alle 3 de lijstjes plus de vindplaatsen van auto's.

Succes ;)

Piet-Herr :cya:

Geplaatst:

Nouja de volgorde is eigenlijk iets anders:

-Drivingschool

-4 Missie's voor de Cesar in de garage(je moet hier auto's stelen zodat ze in Wang Cars beschikbaar worden)

-Wangcars te koop

-Importlist beschikbaar

Geplaatst:
Nouja de volgorde is eigenlijk iets anders:

-Drivingschool

-4 Missie's voor de Cesar in de garage(je moet hier auto's stelen zodat ze in Wang Cars beschikbaar worden)

-Wangcars te koop

-Importlist beschikbaar

Volgens mij zit je hier toch echt fout hoor. Je moet volgens mij eerst Wangcars kopen en dan zijn de 4 missies pas vrijgespeeld.

- Drivingschool

- Wangcars te koop

- 4 Missie's voor de Cesar in de garage (je moet hier auto's stelen zodat ze in Wang Cars beschikbaar worden)

- Importlist beschikbaar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...