Jump to content

videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wou gta san gaan spelen maar opeens deet hij het niet ik had een videokaart ati radeon 550x ik kon eerst wel gta spelen maaR me pa had gta eraf gehaald dus ik had alles geinstsleerd en toen deed hij het niet ik keek bij dxdiag en er stond bij beeldscherm overal n.v.t wat is er dan mee gebeurt en hoe krijg ik het terug

Geplaatst: (bewerkt)

Beste osmgek11, dit probleem heb ik ook gehad, een echt probleem is het niet eigenlijk, je hebt waarschijnlijk je videokaart eraf gegooid, nu moet je hem weer opnieuw installeren, dit kan je doen vanaf je videokaart cdrom, volg gewoon de instructies, die de cdrom geven, en installeer vervolgens stapje voor stapje, je videokaart. Naar het installeren moet je nog wel even je computer opnieuw opstarten.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Ja natuurlijk kan dat, waarschijnlijk moet je dan de laaste drivers nog installeren

van je videokaart Hier kan je de drivers vinden van je videokaart.

ik heb net naar het cdtje gezocht kon hem niet vinden en volgenmij had ik die cd niet een gehad

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:

Een Cd-rom heb je in dit geval niet nodig osmgek11, meestal zit deze wel bij je videokaart, maar als je een pc bijvoorbeeld bij een computer boer hebt laten maken zal deze er waarschijnlijk niet bij zitten, daarom moet je de videokaart voorzien van Drivers. Zoals het woord al zegt dit is een programma die jou videokaart met de spellen in contact brengt. Je gaf zelf al aan dat je een ATI Radeon kaart hebt dus ik heb 'deze' pagina voor je opgezocht kies daar het Besturings systeem dat je op dit moment op je computer hebt en kies daarna de desbetreffende driver die je nodig hebt op je computer instaleer dit en restart je computer. Kijk dan weer bij Dxdiag en ik ben er zowat zeker van dat bij NVT (Niet van Toepassing) weer iets staat en dan kan je uiteraard ook weer San Andreas spelen na een verse instalatie. Veeel succes en mocht er nog wat wezen zeg het maar! :Y

Geplaatst:

RADEON

Display Drivers and Software for RADEON Products

Catalyst 6.7 Windows XP - Driver Download

ATI Multimedia Center 9.14

HYDRAVISION - For RADEON and Mobile ATI Products

Catalyst Crew Feedback

dat staat er wat moet ik dan kiezen sorry ben niet goed met computers ben dom

Zoals ik zie ben je op de pagina gekomen die al meer dan genoeg zegt. Ik zal het je dan nog één keer goed uitleggen. Druk op: 'Catalyst 6.7 Windows XP - Driver Download'. Dan kom je op een pagina met veel letters en eventueel enkele cijfers. Scroll dan naar onder daar zie je een tabel, er staat in die tabel ook ergens high speed onder de hoofdkop: Connection Speed. Naast dat staat: 'Catalyst' conposent. Als je daar naar onder scrolt zie je de download staat op de zelfde rij al de High Speed. Namelijk: 'Microsoft .NET Framework' en 'Catalyst Control Center Package' Kies voor 'Catalyst Control Center Package' en klik daarnaast weer op Download. De download begint, dat is dus de driver die je nodig hebt. Als dat niet lukt moet je de 'Microsoft .NET Framework' downloaden die je ook op die site kunt vinden. Het is allemaal heel gemakkelijk instaleer de programma's die je van die site download. Instaleer het eventueel en klaar is het, lijkt mijn zelf in ieder geval niet zo heel moeilijk, maar mocht je toch nog problemen hebben bij het instaleren je kan ons altijd raadplegen, maar dat was jou al bekend volgens mij. :cya:

help1sv2.th.png help2im3.th.png

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Nou leg ik het nog één maal uit en dan moet je het zelf doen, want als je al deze berichten hebt gelezen weet je eigenlijk gewoon wel de oplossing. Het is eigenlijk zo makkelijk, maar goed voor de aller laatste keer uitleg. Je download die programma's van die site door middel van mijn uitleg een aantal posts hier boven, waar de screen's bij staan. Dan als je die programma's hebt gedownload van die site staat er waarschijnlijk een nieuwe pictogram op je bureaublad. Ik weet niet hoe die pictogram heet, maar klik er op als het goed is opent zich er een instalatie procedure, doorloop deze door telkens op volgende te klikken, lees natuurlijk wel wat er op elke pagina van de instalatie procedure staat. Als je dat hebt gedaan komt er op een gegeven moment volgens mij een Finish/einde bericht als je dat gedaan hebt her- instaleer je de computer en dan heb je als alles goed is gegaan weer een driver op je computer. Als dat niet werkt nogmaals dan ga je weer terug naar die site en dan download je .net Frameworks wat ik je ook al aangaf in de screen en in mijn uitleg, als je dat gelezen had dan wist je dat. Maar goed even terugkomend ik heb zelf Nvidia dus ik weet niet precies hoe die allemaal in zijn werk gaan, maar wel dat je hierdoor drivers krijgt. En drivers zijn programma's die de besturing tussen de games en de videokaarten.

Instaleer ook DirectX dat is een hulpprogramma voor games die gebruik maken van 3D graphics, deze kun je gewoon vinden op de Dvd-rom van San Andreas. Die kan je gewoon vinden door de dvd-rom in de Dvd-romspeler te leggen. Bij het opstarten van de dvd-rom krijg je een scherm te zien daar kun je de DirectX instaleren. Als er verder nog vragen zijn zeg het maar, maar deze keer wel iets anders. Bijvoorbeeld hoe de drivers werken en niet wat je moet doen bij het geen wat wij al uitgelegd hebben. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...