Jump to content

Nazgul In Mario

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey gta ripper,

Commentaar: Op het eerste zicht vond ik hem er al best geinig en leuk uitzien

- punten: Ik zou nog wat meer met je siggy doen, ook iets met mario erin

+ punten De achtergrond past goed bij je render, en ook je tekstballonnetje is er goed in gelukt, en ook het effect hoe nazgul verdwijnt is goed gedaan

EindTotaal Punten: 8.8

Eindbesluit: Ik vind dit 1 van je betere sigs, zeker en vast goed gedaan. Ik vond hem geinig, en ook wel orgineel, omdat ik deze niet echt vaak zie

Ga zo door! :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

mooi,

ik vind hem mooi

alleen jammer dat ik geen mario zie

Hij is zeer orgineel

alleen jammer dat je je naam er niet in zet

8/10

Geplaatst:

Beetje lage kwaliteit... Het is alsof de videokaart uit m'n computer is gevallen... De achtergronden zijn veel te blokkerig, en allemaal hetzelfde kleurtje, misschien had je daar nog wat variatie in kunnen brengen? Ook het poppetje dat verdwijnt is heel erg vaag, ik herken eigenlijk alleen een zwart/grijs vlekje... Het verdwijnen vind ik ook al niet spectaculair, het is allemaal van een nogal lage beeldkwaliteit. Ik snap niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden, maar misschien moet je daar ook wel een mario-fan voor zijn?

Rate: 1/10

Geplaatst:
Beetje lage kwaliteit... Het is alsof de videokaart uit m'n computer is gevallen... De achtergronden zijn veel te blokkerig, en allemaal hetzelfde kleurtje, misschien had je daar nog wat variatie in kunnen brengen? Ook het poppetje dat verdwijnt is heel erg vaag, ik herken eigenlijk alleen een zwart/grijs vlekje... Het verdwijnen vind ik ook al niet spectaculair, het is allemaal van een nogal lage beeldkwaliteit. Ik snap niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden, maar misschien moet je daar ook wel een mario-fan voor zijn?

Mario is pixelig....

Ik vind hem wel vet!

8,8/10

Geplaatst:

Mario is pixelig....

Ik vind hem wel vet!

8,8/10

Mario is niet zó pixelig, ik sluit me by Phate aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...