blaziken169 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 wil iemand voor mij die missie doen waar cv bij staat ben even de naam vergeten want mij lukt die niet hier is mijn savegame http://rapidshare.de/files/29344184/GTASAsf2.b.html
SummerBase Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Wo zi mu - Passed! Ik heb de missie: 'Wo zi mu' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je naar een gedeeltelijk boerenland, hier ga je racen tegen een aantal race- gekken. Het maakt niet uit welke auto je neemt als hij maar 4 wielen heeft. Je begint de missie en je gaat racen tegen een aantal race-monsters zoals ze zichzelf noemen. Eigenlijk kunnen ze er niks van, meteen aan het begin lok ik ze altijd al in de val. Laat ze naast je rijden zodat je ze omver kan duwen. Meteen aan het begin rijd ik ook altijd naar rechts, dan rijd die auto die naast jou rijd tegen de muur, die is dus al uitgeschakeld. De andere twee kun je gewoon inhalen, maak snelheid op de langere stukken zodat als jij een fout maakt ze je niet in kunnen halen. Als je eidenlijk aangekomen bent onmoet je Woozie, waarna je missies van hem krijgt in San Fierro. De beloning bedraagt een geldsom en direct hierna volgt een missie van hetzelfde kaliber. Beloning: $5000,- --- Ik heb deze missie opgeslagen in een nabij gelegen dorpje, vanuit daar kun je de volgende missie doen. Het is een versie 2 exemplaar dus voor de mensen die het nodig hebben, je moet wel Versie 2 bezitten. Ik heb ook nog even wat screens gemaakt en uitleg dus dat is tevens gewoon voor de aardigheid en om dit bericht compleet te maken. Veel plezier en succes in de verdere verloop van het spel! Bewerkt: 14 augustus 2006 door SummerBase
Recommended Posts