Jump to content

hol geluid


bronzenknieschijf

Recommended Posts

hoi.. ik heb laats vice city op m'n laptop geinstaleerd.. alleen nu heb ik een Hol geluid als mensen wat zeggen.. alsof ze wat in een put zeggen alleen dan zonder echo.. het geluid word niet echt gemengt met de omgeving.. wie weet wat het probleem is en wat kan ik er aan doen??

Link to comment
Delen op andere websites

hoi.. ik heb laats vice city op m'n laptop geinstaleerd.. alleen nu heb ik een Hol geluid als mensen wat zeggen.. alsof ze wat in een put zeggen alleen dan zonder echo.. het geluid word niet echt gemengt met de omgeving.. wie weet wat het probleem is en wat kan ik er aan doen??

ik heb dit ook in SA ik hoor niks wat rondom me gebeurt dus ook niet bijv.

de sirenes van een politie auto ofzo.

maar hier kan je iets aandoen door een programma te downloaden.

of je kunt ook eens kijken bij je soundopties.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi.. ik heb laats vice city op m'n laptop geinstaleerd.. alleen nu heb ik een Hol geluid als mensen wat zeggen.. alsof ze wat in een put zeggen alleen dan zonder echo.. het geluid word niet echt gemengt met de omgeving.. wie weet wat het probleem is en wat kan ik er aan doen??

ik heb dit ook in SA ik hoor niks wat rondom me gebeurt dus ook niet bijv.

de sirenes van een politie auto ofzo.

maar hier kan je iets aandoen door een programma te downloaden.

of je kunt ook eens kijken bij je soundopties.

Wie zegt dat je er niks aan kan doen? Je moet gewoon even de goeie instellingen hebben. Het probleem ligt denk ik bij de geluidsinstelling in ViceCity, ik heb het ooit eens gehad. Ga naar options en via daar naar de geluidsinstellingen in het spel, en zet het op Auto-detect Hardware, of je kan hem ook gewoon op stereo zeten. Net wat je beter vind. Het zou best kunnen dat jou instelling op dolbi surround staat ofzo, daardoor krijg je een echogeluid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zo'n probleem ook eens op m'n pc. Was ook irritant. Maar de oplossing lag

gewoon bij de geluidsinstellingen. Die stonden op kamer, maar die moesten ergens

anders op staan.

P.S : dit zijn niet de gewone geluidsinstellingen maar aangepaste, zeg maar

die je er zelf op zet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...