gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 eey ik heb een vraag heeft er mischien iemand een savegame voor de gta noobmode v2.0 waar je al in las venturas bent want ik klooi nogal veel in het spel met noobmode en ik wil graag die auto's kunnen kopen in san fierro import\export alvast bedankt Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik weet wel waar je deze kan downloaden het is dan ook wel een 100% saveg-game voor de n00bmode v2, maar dat zal je vast niet erg vinden. Je kan dan namelijk gewoon weer naar Las Venturas rijden en daar dingen doen die je wilt doen. Als ik me niet vergis zitten er ook een aantal apparte save-game tussen, maar dan kan ik niet met zekerheid zeggen, nou ja nog even om het verhaal wat completer te maken je plaats de savegame in de map: 'Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Hier kan je de savegame voor de n00bmode v2 downloaden. Het werkt gewoon heel simpel je scrollt wat naar onder en je drukt op download, volgens mij krijg je dan een overzicht waardoor je verder kan gaan in het download proces. De savegame zit in een .zip of .rar dus die moet je uitpakken met Winzip of Winrar. Veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken, mocht dit ook niet werken dan zou je iemand anders moeten vragen die daar toevallig net is. Verder kan ik je hierbij ook niet helpen. Mocht er wel iets anders wezen waar ik je bij kan helpen zeg het maar. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ja ik wt da je naar las venturas en zo kan maar ik wil graag gewoon de auto's kunnen kopen en mn eigen vliegveld hebben maar bedankt he Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 De link die SummerBase jou geeft is een savegamepakket over San Andreas N00bmode v2, daar zit van elk eiland de eerste ssavegame bij. Dus als je de eerste missie van San Fierro hebt gehaald, dan is daar ook een svegame van. Zo is dat bij elk eiland inclusief de Dessert en Badlands. Er zit dan ook nog een savegame van 75% en nog meer. Dus -> Je hebt nu een savegame van elk eiland zoals je vroeg! Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 hij doet het niet:( ik start het spel op ik pak de savegame en dan laad hij als hij klaar is dan komt er zwart beeld en dan hangt hij vast:S:S:S:S het enige wat ik heb gedaan is nieuwe auto's erin een stuk of 30 40 nieuwe auto's maar normaal doet hij het gewoon en met mijn eigen save doet hij het ook Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Die savegame is voor de n00bmode V2.0. Logisch is dat je de n00bmode V2.0 dan ook direct even instaleert mocht je dat niet gedaan hebben. Die n00bmode kun je gewoon downloaden op site van GTAgames: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338 Met deze mod kun je onder andere auto's recht voor je neus laten spwanen. Als je deze mod liever niet instaleert kun je altijd een 100% savegame nemen + een carspawn editor. Edit Zie dat je hem hebt geinstaleerd.. Probeer de n00bmode eens opnieuw te downloaden en te instaleren, en daarna de savegame nog eens proberen. Die blijft gewoon staan. ------------ @gtamaster1, heb mijn bericht allang geedit.. Bewerkt: 14 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 zeg uhm.. mathijs als je even goed had gekeken zie je dat ik noobmode ook heb want die bedoelde ik ook Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 doet het nog niet:( Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 De savegames zijn voor n00bmode v2 Normal Version. De Normal Version, Opened-Up Version, en Stripped Version hebben elk een andere .SCM, en die savegames zijn gedaan met de Normal Version. Je moet dus n00bmode opnieuw installeren en Normal Version selecteren tijdens de installatie, dan doet hij het. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 okay bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.