Jump to content

melee wapens


kristof01

Recommended Posts

Tja, persoonlijk vond ik dat ook al wat vreemd. Ik denk gewoon dat elke GTA zijn eigen setje wapens heeft, Rockstar probeert volgens mij een beetje variatie te houden door in elke GTA andere wapens te stoppen, in ViceCityStories zal je een Mircro-SMG krijgen met een demper en in San Andreas heeft een Hittegevoelige Rocketlaunger, om het een beetje afwisselend te krijgen en juist niet ééntoning.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, persoonlijk vond ik dat ook al wat vreemd. Ik denk gewoon dat elke GTA zijn eigen setje wapens heeft, Rockstar probeert volgens mij een beetje variatie te houden door in elke GTA andere wapens te stoppen, in ViceCityStories zal je een Mircro-SMG krijgen met een demper en in San Andreas heeft een Hittegevoelige Rocketlaunger, om het een beetje afwisselend te krijgen en juist niet ééntoning.

ik zou het wel een fijn vinden om met een hamer iemand te "verbouwen" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik vond het ook wel leuk om iemand met een schroevendraaier te "verbouwen"(goedkope versie van een facelift geven :puh: ) maar in san andreas heb je een vibrator in plaats van een schroevendraaier en een dildo voor een hamer, ze geven in ierder geval hetzelfde effect :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ja, ik vond het ook wel leuk om iemand met een schroevendraaier te "verbouwen"(goedkope versie van een facelift geven :puh: ) maar in san andreas heb je een vibrator in plaats van een schroevendraaier en een dildo voor een hamer, ze geven in ierder geval hetzelfde effect :bier:

Ik krijg toch liever een dildo tegen mijn kop dan een hamer :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...