kristof01 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 HALLOW, ik heb alleen GTA SA maar daarnet zag ik dat er wapens van VC uit SA zijn gelaten. -Screwdriver -Hammer -Meat Cleaver -Machete was er iets mis met deze wapens? grtzz kristof01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Tja, persoonlijk vond ik dat ook al wat vreemd. Ik denk gewoon dat elke GTA zijn eigen setje wapens heeft, Rockstar probeert volgens mij een beetje variatie te houden door in elke GTA andere wapens te stoppen, in ViceCityStories zal je een Mircro-SMG krijgen met een demper en in San Andreas heeft een Hittegevoelige Rocketlaunger, om het een beetje afwisselend te krijgen en juist niet ééntoning. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Tja, persoonlijk vond ik dat ook al wat vreemd. Ik denk gewoon dat elke GTA zijn eigen setje wapens heeft, Rockstar probeert volgens mij een beetje variatie te houden door in elke GTA andere wapens te stoppen, in ViceCityStories zal je een Mircro-SMG krijgen met een demper en in San Andreas heeft een Hittegevoelige Rocketlaunger, om het een beetje afwisselend te krijgen en juist niet ééntoning. ik zou het wel een fijn vinden om met een hamer iemand te "verbouwen" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetty Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2006 ja, ik vond het ook wel leuk om iemand met een schroevendraaier te "verbouwen"(goedkope versie van een facelift geven ) maar in san andreas heb je een vibrator in plaats van een schroevendraaier en een dildo voor een hamer, ze geven in ierder geval hetzelfde effect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 En in GTA San Andreas heb je weer 4 hele groote AMMU-NATIONS. En in GTA Vice City heb je weer melee wapens winkels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 ja, ik vond het ook wel leuk om iemand met een schroevendraaier te "verbouwen"(goedkope versie van een facelift geven ) maar in san andreas heb je een vibrator in plaats van een schroevendraaier en een dildo voor een hamer, ze geven in ierder geval hetzelfde effect Ik krijg toch liever een dildo tegen mijn kop dan een hamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik houd toch wel van variatie. Ik wil nieuwe wapens zien. Elke keer dezelfde wapens is een beetje saai... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.