Jump to content

vraagje over verkiezingen in LCS

big brunelli

Recommended Posts

Als donald love toch zo graag die verkiezingen zou winnen waarom geeft hij toni dan niet de opdracht om o'donovan te vermoorden? Dan zou hij de enige kandidaat zijn aangezien ze op de radio hebben gezegd dat o'donovan de enige kandidaat was na donald love? Dan had hij de verkiezingen zowieso gewonnen.

Delen op andere websites

Hey Big Brunelli, :cya:

Daar stel je me toch een vraag, ik denk dat het antwoord heel simpel is. Je moet Donald Love niet vermoorden omdat dan alle missie van Donald Love niet klopten, Donald Love moest proberen zo veel mogenlijk stemmen te krijgen en daarom probeerde te saboteren.

Als je hem vermoorde was dat natuurlijk wel opvallend, tijdens de verkiezingen iemand vermoorden dat zet al gouw veel geruchten op dat Donald Love het heeft gedaan. Dan zou hij alle schuld krijgen en dan wouden ze Donald nooit meer als burgermeester van Liberty City, omdat hij een gruwelijke moordenaar. Door een beetje te saboteren werd het minder opvallend en plaagde je allen O'Donnovan, dus kon je wat stemmen winnen.

Ook zou het niet meer kloppen en de hoofdmissies nog korter zijn, want na Donalds verliest is hij heel arm en schuift de schuld op Toni af, hij gaat in een arm huis/kantoor in Shoreside Valve en op het einde zit hij in een Vila waar hij door de Colombian Cartl is verjaagd en stapt op het vliegtuig richting in geloof Los Angeles (ofzo).

Ik hoop dat je eht een beetje begrijpt, mocht er nog onduidelijkheids vragen zijn, kun je ze gerust stellen hoor! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...