gike Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Hey,kan iemand me alstublieft zeggen hoe je met vicetxd neon onder je auto moet plaatsen ik heb al chad_car te veranderen dat lukt maar als ik erop klik dan is het nog steeds zwart en ook in het spel heb ik geen neon please help Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik kan je daar nu niet meer helpen maar ik beloof je dat er binnenkort een tutorial op mijn site komt die uitlegt hoe je textuurtjes moet veranderen nog even geduld hebben dus Reageren
gtaloser Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Op mijn site staat al een tutorial Reageren
Ben Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) eerst zet je alleen lezen uit bij particle want anders kan je het niet veranderen je moet met VICE txd particle.txd die kan je vinden in de map models. dan ga je naar shad_car en dan moet je replace doen en dan het plaatje waar je neon op staat. en dan zie je niet gelijk dat het plaatje is veranderd (bij mij tenminste ) dus ff op klikken ofzo... ok hoop dat het helpt Bewerkt: 2 november 2004 door Ben Reageren
Na$! Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 geen dubbelpost ben gebruik editknopje <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.