Svenie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben dus opnieuw begonen met GTA Vice City, en ik ben nu bezig met het overvallen van de winkels. Ik weet echter "twee" winkels niet zijn. Op WikiGTA heten deze winkels: Jewelry Shop 2 en Pharmacie. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze op een kaartje te willen aanduiden. Alvast bedankt. Edit: Eigenlijk zit ik al op 79%. Edit 2: Bedankt -Matthijs-. Bewerkt: 14 augustus 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edwintje Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Volgens mij vind je die op het tweede eiland en daar kun je pas op, nadat je de eerste missie voor Diaz hebt voltooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Hier is het beloofde kaartje voor je, hopelijk is het de goeie: Klikken voor een vergroting! Leganda: Rood: Pharmacie Groen: Jewelry Shop 2 Bewerkt: 14 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Heeft iemand toevallig een kaart waar alle zaken op staan die je kan overvallen?? Phil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Helaas hebben we een dergelijke kaart nog niet op WikiGTA staan, maar deze heb ik recentelijk zelf gebruikt om de winkels te vinden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Cheers!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.