Jump to content

[K]illzone [met] [c4d]

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de 2 de het mooist, omdat ik het pattern van de eerste net iets te veel vind. Ook vind ik je text ("Wastelander") niet zo goed leesbaar.

Verder vind ik 't er netjes uitzien!

7.8/10

NeLSoN

Geplaatst:

Heey wastelander,

Commentaar: Hier ben ik dan weer :puh:

- punten: Je had mischien bij V2 de achtergrond wat lichter gemaakt

+ punten Dat effect dat je uit V1 hebt gehaald heeft positieve uitstraling voor v2, waardoor v2 ook mooier lijkt dan v1

EindTotaal Punten: 7.6

Eindbesluit: Je V2 siggy is mooier van V1. De eerste vond ik niet echt een mooie sig, en in V2 heb je die zeker en vast verbeterd :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ik vind nu dat je sig neit zo goed is .

V1:is niet goed je achtergrond is zo slecht sorry wastelander

V2:is juist hetzelfde

Totaalpunten: 9/20(de twee samen gerekend :) )

Geplaatst:

Dit zijn wel 2 mooie signature's !!

Ik vindt V1 mooier dan V2..

Want V1 zie je die streepjes dat vindt ik mooier dan bij V2

V1. 7.5

V2. 7

Geplaatst:

kleuren zijn overweldigend :cab:

opacity beter wat minder gezet zodat de render er goed doorkomt (staat daar maar zielig in dat hoekje).

tekst kon beter.

6/10

Geplaatst:

Mooie sig's!

Versie1:

Mooie achtergrond, eigenlijk is alles wel goed. Het enige minpunt hier is, dat dat patroon echt véél te veel is... En normaal vind ik het goed als de naam van de maker er niet helemaal uitspringt, en hier moest ik er zelfs naar zoeken, maar het ziet er echt niet uit... Het is al een vaag lettertype, maar als je er dan ook nog zo'n patroon overheen legt wordt het helemaal onduidelijk... Ik zou dat patroon eruit halen.

Rate: 5/10 (Zoals ik al zei: hij is bijna perfect, alleen dat patroon verpest het...)

Versie2:

Eigenlijk is alles precies hetzelfde als versie1, alleen is de achtergrond iets lichter en is (godzijdank) dat patroon weg. Wat mij betreft had de achtergrond wel zo mogen blijven, en had je alleen dat patroon weg hoeven halen. Jammer, want nu komt er een soort lichte gloed van je sig af die er niet echt bij past... Ook dacht ik, dat door dat patroon weg te halen, je naam wel wat beter te lezen zou zijn, maar die is nog steeds van kwaliteit 0. Misschien moet je de tekst Bold maken? De kleur moet je zeker zo laten, die past goed bij de achtergrond, die ik trouwens ook hier (op die lichtere kleur na dan) geweldig vind!

Rate: 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...