Jump to content

Multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 'n vraagje: zijn er ook multiplayer dingen in GTA:SA???? of zijn die er niet

En nog iets: hoe zorg je dat je eigen gang met jouw meegaat in een auto of op een motor en dat je zo andere gangmembers kan afknallen???? of kan dit niet

Ik wil dit spel nl. graag hebben.

P.S. Kan ik beter wachten op GTA:IV of niet.....

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb 'n vraagje: zijn er ook multiplayer dingen in GTA:SA???? of zijn die er niet

En nog iets: hoe zorg je dat je eigen gang met jouw meegaat in een auto of op een motor en dat je zo andere gangmembers kan afknallen???? of kan dit niet

1) Er zijn 2 mulitplayer types, MTA hier draait het om racen, je kan tegen mensen uit de hele wereld in apparte maps racen. En je hebt SA-MP hier kun je vrij rondlopen en je kunt iedereen neerschieten. MTA is te downloaden op de site van henzelf. (Multitheftauto.com). SA-MP kun je op elke site wel krijgen >hier< een link.

2) Je kan een homie selecteren door met een wapen op hem te richten en daarna op 'G' of 'H' te drukken. Als het goed is zal de homie dan met je meekomen, dus ook in een auto en op een motor. Hoe meer respect je hebt hoe meer homies je mee kunt nemen. Als je door vijandelijke gebieden met hen rijd, schieten ze er vanzelf op.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

VRAAG1: ja die bestaan, MTA en SA-MP.

VRAAG2: mik met een geweer op zo'n groen mannetje en druk dan op G of H.

groet kristof01

edit: -Matthijs- was me voor.

Bewerkt: door kristof01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...