Jump to content

mta


Hunt0r

Recommended Posts

Heeeeeey, :cya:

Dan kun je geen verbinding krijgen met de server. Probeer ook eens andere servers. Waarschijnlijk zal het dan wel lukken. Misschien is het handig om hetook eens in het MTA Help forum te kijken, waarschijnlijk hebben andere leden dit ook wel eens gehad dus kun je eventueel de zoekmachine gebruiken. Want de MTA experts zijn daar, dus die helpen je waarschijnlijk ook beter.

Veel succes ermee! :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

jo,

had mta gedownload maar kreeg deze error:Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec)

Weet iemand wat dit betekent ? firewall al geprobeerd uit te zetten...

Greetz hunt0r

Als eerst dit topic hoort in het MTA-hulp gedeelte, maak daar niet weer een topic aan. Het is een leer voor de volgende keer.

Ik heb even wat rond gezocht, het kan zijn dat je servers joint die offline zijn. Probeer bijvoorbeeld eens servers te joinen waar heel wat man in zit. Je moet een server joinen die online is, aangezien er geloof ik niet zo gek veel meer online zijn. Let ook even of je instellingen van MTA wel goed staan, zoals de versie van Vice City.

Weet je zeker dat je de nieuweste versie hebt? Op de site van Multitheftauto.com kun je ze downloaden. Voor de rest heb ik met de zoekfunctie gezocht, de resultaten kun je >hier< vinden. Misschien word je daar wat wijzer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...