Jump to content

Camera

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik mijn camera met TAB aan een homie wil geven krijg ik mijn stats te zien...

dus hoe kan ik me camera aan een homie geven :?

Geplaatst:

Druk je wel op de rechter muisknop als je voor de homie staat, want als je zonder dat te doen op Tab doet zie je inderdaad links onder de statestieken. Volgens mij is dat de oplossing dus gewoon de rechtermuisknop indrukken je herkent het als er een Soort omgekeerde piramide boven ze hoofd staat, hij is meestal groen, maar als de persoon tegenover je verzwakt is heeft hij oranje of rood. Met het rechter muisknop inhouden kun je ook meer dingen zoals het doorsnijden van een keel met het mes, maar goed daar ging het niet om. Ik hoop dat het je lukt, verder weet ik eigenlijk niet eens dat je een camera kan geven, maar dit moet de oplossing wezen! :Y

Geplaatst:

het lukt niet

want als ik regter muis doe gaat me camera zoom doen ( ingesteld in me keys )

dus hoe kan ik het dan doen want ik zie ook geen groen dingetje

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet de Camera selectere (zodat je die in je hand hebt), dan dichtbij een homie gaan staan en dan staat er "Press TAB to take your picture."

Druk nu op TAB en dan kan je rondlopen en in positie gaan staan en dan kan je een foto maken met de schietknop.

Let op: Je moet eerst een homie recruiten en dan dichtbij hem gaan staan!

Bewerkt: door Lance Dance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...