Jump to content

internet op je psp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

in de handleiding van je psp staat dat je ermee webpagina's kan bekijken , ik heb al verschillende malen en op verschillende manieren geprobeerd, maar het lukt me niet, kan iemand me duidelijk uitleggen hoe het moet?

dank je!!!

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:

Hoi Jorair, volgens mij ligt dit aan de Firmware. Ik ben zelf eerdaags van plan een Psp te kopen en ik heb al van heel veel mensen tips en dergelijke gekregen over de Psp- en ik kreeg inderdaad ook vermeld dat je op het internet kan. Als eerste moet je een draadloze internet verbinding in 'jou' huis hebben, dit komt omdat de Psp draadloze signalen opvangt dus ook die van het internet. Je moet volgens mij ook de Firmware 2.0+ hebbeb, want anders zit de internet-browser nog niet in het menu. Firmware je vergelijken met een update en je kan de firmware downloaden op: 'Yourpsp.com' als je daar geregistreerd bent. Zoals ik al zei heb ik de Psp nog niet dus ik heb even aan Advancegta gevraagt hoe het wel moet, want hij had mij ook al wat geholpen.

Eerst moet je een verdining in stand bregen dit betekent dus dat je moet zoeken naar een draadloos signaal in de buurt. De verbining breng je in stand door naar de linkerkant van het menu te gaan en dan de onderste te nemen aldus Advancegta. Ook moet je niet heel veel verwachten, want het is een simpel scherm en er valt niet zoveel te doen als Flash, want dat werkt niet heel goed. Alleen je ziet de normale web pagina's wel, je kan op msn door bijvoorbeeld e-messenger.net, maar het typen gaat overgens wel lastig, maar dat leert zichzelf wel. Je moet dan ook weer een connectie met het internet hebben, veel succes en mocht er nog wat wezen er is hier echt wel iemand die het weet! :Y

Geplaatst:

In je boekje dat bijgeleverd is van de PSP staat wel in hoe je de PSP kunt instellen zodat je op internet kan.

Geplaatst:

na even zoeken heb ik het toch gevonden , eigenlijk best simpel als je het weet

bedankt Summerbase en Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...