~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 De eerste keer dat ik GTA: San Andreas uitspeelde kon ik ze niet halen, de tweede keer dat ik het uitspeelde kon ik het niet halen, en nu kan ik het weer niet halen Wil iemand de Zero missies voor me doen, ik heb de eerste al gedaan. Download Savegame
Ruurd31 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Doe ik wel voor je Edit: Mission Passed! Gehaald: Supply Lines Beloning: $5000,= Gecheat: Nee Savegame: In bijlage. Bijzonderheden: - Mission Passed! Gehaald: New Model Army Beloning: - $7000,= - Asset die oploopt tot $5000,= voor Zero's shop. Gecheat: Nee Savegame: In bijlage. Bijzonderheden: Beide missies opgeslagen op slotje 2. Je kunt hem gemakkelijk op slotje 1 krijgen door de naam van het bestand te wijzigen, je veranderd dan nummer 2 in nummer 1. Nu staat hij weer op slotje 1, slotje 1 was al bezet door mijn eigen savegame! Veel succes verder Lance Dance Bewerkt: 14 augustus 2006 door Ruurd31
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ruurd je maakt m'n dag weer goed
Recommended Posts