Jump to content

cesar vialpando

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Cesar Vialpando - Passed!

Ik heb de missie: 'Cesar Vialpando' gehaald zonder Cheats en/of mods. In de missie Cesar Vialpando moet je jezelf bewijzen als Low Rider tegenover Cesar Vialpando, hij is de vriend van Kendl Johnson je zus, via haar kom je in contact met Cesar. In het begin moet je vanuit de Hood naar Willowfield waar een Lowrider wagen op je staat te wachten, vanaf daar moet je naar de Lowriders meeting. Als je daar bent aan gekomen zie je dat er een aantal mensen om het groepje heen staan. Je moet gaan lowriden tegen een vriend van Cesar. Je moet eerst geld in zetten, want anders wil hij het niet doen. Een tip van mij is zet zoveel mogelijk geld in, dan wil hij af en toe wel eens beter gaan. Dan heb ik direct nog een tip, ik concetreer me altijd op het onderste gedeelte van het scherm je ziet daar onder van die pijlen die telkens over het scherm gaan. Als de pijl er net een fractie van een seconde voor zit moet je op de toets drukken die bij een pijl hoort. Dit is noodzakelijk en dan ben je zeker van punten, als de rand om het rondje doorzichtig wit word dan krijg je er 20 punten bij en als hij compleet wit word heb je er 50 punten bij. De kunst is om zo goed mogelijk op het ritme van de muziek te drukken, natuurlijk is behendigheid en snelheid een goede toversleutel, als je dat niet hebt. Dan kan je dit soort dingen wel vergeten. Verder kun je nu ja wagens pimpen in de Lowrider pimpshop in Willowfield die herken je aan de sleutel op de kaart. Verder wens ik je veel succes in de verdere verloop van het verhaal. Mocht er nog een missie niet lukken, zeg het maar. Ook heb ik zoals gewoonlijks even wat screens gemaakt. Tevens wil ik hierbij mijn excuses even aanbieden voor de tijd die het koste, maar goed hij is er nu en ik weet denk ik toch wel dat je het niet erg vind.

Beloning: $<Inzet>

gtasa2006081418465368nh0.th.jpg gtasa2006081418481682fq1.th.jpg gtasa2006081419021192am0.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...