stijno_nl Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ey. Ik had een vraag je ik zit in een server in samp en heel veel mensen zijn nu aan het gokken. Ze hebben dan een truk bij het roulette die veel geld opleverd. een soort cheat. het was iets met stop je halve wager op 1 tot 19 en nog iets. Maar ik snap dit niet. Kan iemand mij het uitleggen? Groetjes Reageren
Lord of War Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Daar weet ik niets van. Heb je misschien een link naar die site? Misschien kan ik het dan vertalen. Reageren
Svenie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Ten eerste: Je moet je vraag hier stellen. En ten tweede: Wij mogen je niet helpen met zo'n vragen op dit forum. Bewerkt: 14 augustus 2006 door Svenie Reageren
Pitbull Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ten eerste: Je moet je vraag hier stellen. En ten tweede: Wij mogen je niet helpen met zo'n vragen op dit forum. wrm niet???Dat wist ik niet Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Volgens mij is cheaten in multiplayer helemaal verboden. Reageren
Ar Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ik denk ook omdat er gesproken wordt over een link van een site. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Je mag wel een link geven maar niet cheaten in multiplayer. Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Er bestaan geen cheats voor het gokken, maar wel trucjes. Wat zij waarschijnlijk zeggen is dat je bij de Roulette al je geld of op rood of op zwart meot zetten. Aangezien het een van de twee is heb je 50% kans en als je alles inzet wordt je erg snel rijk. Dit is gewoon een truukje, geen cheat . Over cheaten, hacks, en dergelijke voor Multiplayer Mods wordt absoluut niet gesproken, aangezien dat onder warez valt in onze ogen. [Moved to SAMP Forum] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.