Jump to content

gevaarlijke straten vc

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vraag me af hoe je bij vc de straten gevaarlijker maakt: dus gewoon meer geweld op de straten maar niet een grote rel! weet iemand hoe dit moet?

Geplaatst:

Nee sorry maar ik had een soort zelfde vraag . ik wil het gedrag van de Vercetti gang verranderen , ik wil datze aggresiever zijn :)

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij moet dat met een bepaalt bestand de nummertjes veranderen, net als de handling.cfg ofzo, maar ik weet niet hoe en met welk bestand dus, als iemand op dit forum er meer van wist, leg me dat alsjeblieft uit! _O_ EDIT @ soulcollector: je sig is te groot! als jij hem niet verandert word dat wel door moderators gedaan...

Bewerkt: door brbgtaplayer
Geplaatst:

maar ik wil ook de peds, moet dat met ped.dat of met pedstats.dat of...

- Je kunt ze zowel allebei editten. Je doet rechtermuisknop -> Openen als -> Kladblok. Verander wat je wilt en dan opslaan.

Welke tool heb ik nodig om erin te komen of heb ik er geen nodig ?

- Gewoon rechtermuisknop -> Openen als -> Kladblok. Altijd met kladblok. Maak zeker een backup voor als je iets fout ehbt gedaan. Je kan het eventueel de originele hier ook vragen. Als je met editten gedaan hebt , moet je gewoon file -> opslaan doen.

ik zal het proberen. EDIT: de ped.dat heb ik kunnen bewerken, met succes. alleen ik snap de pedstats.dat niet en er moeten ook meer gevechten op straat komen maar ik snap ook niet hoe dat moet. :?:-( please help!

Geplaatst:

Bij mij is het gelukt :D thx. en om meer gevechten te veroorzaken kan je proberen om bij pedstats.dat om bij de andere namen als gang (bijv geek_guy) om de temper te verhogen fear te verlagen en lawfullness te verlagen, expirimenteer een beetje zou ik zeggen. zou wel een backup maken hehe

Geplaatst:

ik snap de pedstats.dat niet en er moeten ook meer gevechten op straat komen maar ik snap ook niet hoe dat moet. :?:-( please help!

Dus je hebt bij Ped_stats , dit staan bijvoorbeeld. STAT_GANG1 = dat is een gang van vice city. Zelf weet ik niet welke gangs dat allemaal zijn. Maar STAT_GANG1 kun je aanpassen als je de gangs ruwer wilt. Maar dat is alleen bij de gang die je aanpast. Ik weet zelf niet welke gang STAT_GANG1 is..

#	A:	PedStat type name		(Ignored: MUST be in correct order)
#
#	B:	Flee distance			(float)
#	C:	Heading change rate		(float in degrees)
#
#	D:	Fear					(0-100) 100=Scared of everything
#	E:	Temper					(0-100) 100=Bad Tempered
#	F:	Lawfullness				(0-100)	100=Boy Scout
#	G:	Sexiness				(0-100)
#	H:	Attack strength			(float multiplier to attack damages)
#	I:	Defend weakness			(float multiplier to received damages)
#
#	J:	Stat flags -> 1:PunchOnly, 2:CanKneeHead, 4:CanKick, 8:CanRoundHse, 16:NoDive, 
#					32:1HitKnockdown, 64:ShoppingBags, 128:GunPanic

Deze code zie je boven aan Peds_stats. Dus er staat STAT_COP , hier kun je dan de agent aanpassen. Als je sommige dingen in het engels niet begrijpt vraag gerust maar.

dat is toch de ped.dat die heb ik wel begrepen. EDIT: ik had het helemaal fout! de pedstats heb ik begrepen maar de ped.dat is volgens mij voor gangs wie wie aanvalt enzo maar waarvoor zijn die nummers? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...