Timb0 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Kan iemand mij helpen met de missie Amphibious Assault? Althans, ik wil hem graag doen, maar ik krijg een melding dat ik meer ervaring met water moet hebben ofzo. Hoe krijg ik die "Ervaring"? Alvast bedankt. Onderaan staat ook een savegame voor als je zelf even naar de melding wilt kijken.. GTASAsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Hiervoor heb je wel 20% 'lung capacity' nodig, die lung capacity krijg je als je vaak zwemt. Je hebt waarschijnlijk nu nog niet zoveel. Je moet steeds gaan duiken, je moet onder het water gaan totdat het balkje 3 kwart leeg is, daarna moet je weer omhoog. Dit herhaal je meerdere keren totdat je een melding krijgt dat je lung capacity is verhoogd. Je moet ongeveer 3 keer die melding krijgen voor ongeveer 20%. Als je dit doet kun je die missie toch nog zelf doen, succes! Bewerkt: 14 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Izah Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ja ik ben gewoon de zee ingedoken en zoveel mogelijk gaan duiken. Leuke missie is dat trouwens Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Wat moest je toen ook alweer doen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Wat moest je toen ook alweer doen? Dat kun je allemaal op WikiGTA vinden: *KLIK* Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ja die vond ik ook wel leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.