SUPERKoRT Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) Bewerkt: 4 november 2004 door SUPERKoRT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 die rijdens volgens mij rond? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 welk gebied? en is dat tijd gebonden?? alvast bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Die ''Boxville'' staat als je naar de training-gym kijkt, rechts van je..Dan druk je R3 en ga je zoeken naar huizen met een geel driehoekje ervoor.. sluiten maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 volgens mij in tierra robada in las ventura weet niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 en toch vind ik m niet :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 over de trainings 'ding' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 ik heb nu zown "boxville" busje heb de "robbing uncle sam" missie gedaan en toch kenk niet tussen 22:00 en 6:00 inbreken sjeezzz.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knepman Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 in Los Santos is een gym daarnaast is een perkje met huizen daar staat ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 en dat is t enigste busje waarmee je kan inbreken??? ik ga t vanmiddag proberen thanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) in Los Santos is een gym daarnaast is een perkje met huizen daar staat ie en dat is t enigste busje waarmee je kan inbreken??? ik ga t vanmiddag proberen thanx heb je hem al gevonden anders veel suc6 maar kan je alleen met de Boxville inbreken Bewerkt: 3 november 2004 door gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 maar kan je alleen met de Boxville inbreken Yep en enkel nadat je de missie van Ryder gedaan hebt "Home invasion" greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 ik kan alleen inbreken met de boxville die vlakbij de gym staat... maar anyway, het is een beste manier om je stuivers te verdienen!! 1 run: 8000 piekies!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik kan alleen inbreken met de boxville die vlakbij de gym staat...maar anyway, het is een beste manier om je stuivers te verdienen!! 1 run: 8000 piekies!!!! nou das wel de moeite waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 waar staat zon busje in de 2de stad?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.