Jump to content

Backup probleempje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wel ik wil backup plaatsen op een site. Echter als ik een backup wil Restoren dan krijg ik dit :

File is not of type tar . gz: / bin / tar : This does not look like a tar archive / bin / tar : Skipping to next header /bin / tar : Archive contains obsolescent base-64 headers / bin / tar : Read 4667 bytes from / home /*******/ backups / V2 . gz / bin / tar : Error exit delayed from previous errors

Echter heb ik al naar die TAR gezocht maar vindt geen programma voor er een echte TAR bestand van te maken.Dus als iemand mij dit god kan uitleggen wat ik moet doen.Ben ik die gene al zeker heel dankbaar. :)

(Heb spacies moeten zetten tussen / ...... / en zo. want anders kon ik niet posten)

Bewerkt: door MNC3
Geplaatst:

hmm raar, mss aanvragen op een engelstalige site of forum voor dit vraag, want ik zag dat er maar amper 8mensne dit forum hebben bekeken en geen post,

maar weet jij wel hoe precies te werk moet gaan met dit zo'n shit?

Geplaatst:

Neem is contact op met je webhost en leg hun het probleem voor!

Zij kunnen je beter helpen dan wij. En dat is immers waar je voor betaald (behalve als je low budget goedkoopie hosting hebt).

Geplaatst:
Neem is contact op met je webhost en leg hun het probleem voor!

Zij kunnen je beter helpen dan wij. En dat is immers waar je voor betaald (behalve als je low budget goedkoopie hosting hebt).

Oke, heb naar hun bericht gestuurd hopelijk weten die wat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...