Jump to content

3 vragen...

Recommended Posts

Geplaatst:

1. Wanneer gaan De Kledingwinkels : Didier sachs en Victim open ?

2. Hoe kan je Sex appeal Krijgen?

3. Ik heb gehoord dat je in SA , Vrouwen(Prostituees) in je auto kan laten stappen maar hoe ? En wat kan je er daarna mee doen ?

Ik hoop dat iemand me kan helpen :cya:

bedankt op voorhand

Geplaatst: (bewerkt)

1) Je kan volgens mij naar deze winkels als je weer op weg terug bent naar Los Santos, zeg maar de Return to Los Santos missies. De Didier Sachs en de Victim vind je volgens mij in de wijk Rodeo, als ik me niet vergis.

2) Je krijgt Sex Appeal door mooie kleding aan te trekken deze koop je bijvoorbeeld bij de victim, maar als je echt op wilt vallen moet je naar de DidierSachs gaan. Een winkel waar ze hele dure kleding verkopen en daar gaat het Sex Appeal dus van omhoog.

3) Rijd in een mooie wagen rond en je moet zorgen dat je veel sex appeal hebt. Als je dan naar de straatjes gaat bij de hoeren zullen ze vanzelf wel naar je toe komen dan komt er als ik het me niet vergis vragen komen antwoord dan met : Yes (Y) of No (N). Verder hier heb ik ook niet veel ervaring mee, maar het zal wel moeten werken.

---

Zoals je ziet heb ik de vragen beantwoord en als je nog meer hulp nodig hebt bij een andere vraag of ander probleem zeg het maar even. Ik hoop dat de vragen goed beantwoord zijn daar ga ik in ieder geval wel vanuit. Als je nog iets anders moet weten vraag het hier of ga naar 'WikiGTA'! :Y

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

1. Didier Sachs gaat open na de missie: 'A Home in the Hills'

2. Sex appeal krijg je door dure en mooie kleding te dragen, deze kun je het beste kopen bij de Didier Sachs en Victim. Ook kun je in een mooie wagen gaan rijden om sex appeal te krijgen.

3. Je kunt inderdaad prostituees laten instappen, dit lukt het makkelijkst als je een mooie wagen hebt. Als je zo'n vrouw ziet lopen moet je ernaast gaan rijden. Dan vraagt ze: 'you want a good time, honey?' (zoiets)

En als ze dit vraagt (en je wilt dat ze meegaat) druk je op positief antwoorden. (computer= Y, Ps2= pijltje naar rechts) Als ze ingestapt is kun je met haar naar een rustig plekje rijden om daar je ding te doen. :puh:

Edit:SummerBase was eerder, om mijn post toch nog nuttig te maken heb ik even een kaartje gemaakt voor je met de locatie van de Didier Sachs. ;)

saradarmappof6.th.jpg

P.s. De Victim bevind zich er trouwens naast. ;)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

3. Ik heb gehoord dat je in SA , Vrouwen(Prostituees) in je auto kan laten stappen maar hoe ? En wat kan je er daarna mee doen ?

bedankt op voorhand

1) Didier Sachs gaat open na de missie A home in the Hills, die missie staat in de catogorie: Back to Los Santos missies. Victim gaat open naardat je de vliegschool hebt volbracht geloof ik.

2) Door dure kleding te kopen, dit kan in de 2 duurste winkels van GTA. Dit zijn de victim en de Didier Sachs, hoe duurder de kleding is die je koopt hoe meer sex-appeal je krijgt. Het is vrij logisc hdat je dure kleren bij deze 2 winkels koopt, omdat ze laat in het spel opengaan. Daat maakt deze 2 winkels speciaal. Een andere mogelijkheid is om in ee ndure auto te rijden, of je auto te pimpen. Dit kan in verscheidene modshops in geheel San Andreas.

3) Dat kan ook, je zet je auto ergens neer, en er komt vanzelf een hoer langs lopen. Ze zegt wil je samen een leuke tijd met met? Je moet dan op 'Y' drukken. Je moet dan naar een stil plekje gaan en dan zie je de auto wat op en neer gaan. Niet iets bijzonders..

Geplaatst:

bedankt op voorhand

1. Als je terug in LS bent zijn alle kledingszaken gesloten

2. Verzamel oysters.

3. 's Nachts lopen de prostituees rond in SA. Als je ze in je auto wilt krijgen moet je stoppen naast zo'n meid.

Als ze iets zegt, druk dan op 'pijl naar rechts' (PS2). Zo krijg je ze in je auto.

Eenmaal ze in de auto zitten moet je naar een stil plekkie rijden en dan...

Geplaatst:

Er is ook een Victim in San Fierro (weet ik niet zeker)

en er is er ook een in Creek in Las Venturas (Creek is het winkelcentrum met veel kledingwinkels en fastfoodketens)

Geplaatst:
Er is ook een Victim in San Fierro (weet ik niet zeker)

Ik weet het wel zeker. :) Er is ook een Victim in San Fierro.

Ik heb even een kaartje gemaakt waar je deze winkel kunt vinden. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...