Jump to content

2 PSP Vragen met spoed!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleem met me PSP!!(2)

Ik heb World Tour Soccer 2 (Demo) gedownload via me PSP..

Maar hoe kan ik die spelen is de vraag..

Want als ik hem in de map GAME doet dan zie ik hem niet staan!!

Het is een .xpd bestandt!!

En

Kan ik wel Updaten naar 2.80 systeemsoftware??

Ik heb ook GTA LCS maar niet dat cheat gedoe

Dat zijn de 2 vragen van mij!!

Graag wel zo spoedig reageren want, ik ga morgen nacht op vakantie en dan wil ik het spel spelen!!

MvG. King Room

Edit:

Hoe kan je die filmpjes downloaden via je PSP als ze op yourpsp staan want ik wil die van EMINEM!!(Of het is album)

Edit:

Het worden wat meer vragen want ik kom er net achter wat iets is..

Wat kan je met LocationFree Player doen?

En hoe kan je een andere RSS-Kanaal doen

Want nu heb ik de standaard nog!!

Misschien heb jij er 1 zet die dan hier neer zodat ik jou muziek kan luisteren!!

Bewerkt: door King Room
Geplaatst:

1) World Tour Soccer 2 (afkorting WTS2) kun je gewoon downloaden via de YourPSP.com site, als je dat gedaan hebt staat hij op je PSP. Je moet dus een keuze maken wat je wil, wil je nog de cheatdevice gebruiken in LCS of wil je WTS2 spelen? Als je WTS2 wilt spelen zul je de systeemsoftware updaten, dat kun je volgens mij gewoon doen online via je PSP. Daarvoor heb je draadloos internet nodig. Lees ook even punt 2, want dat updaten ben ik neit zeker.

Je laat het spel door naar het menu "Game" te gaan van je hoofdmenu. Nu kijk je even welke game op je mini-hardeschijfje staat. Nu kun je het spel laden als je 2.80 hebt. Zie ook hieronder.

2) Ja, iedereen kan zijn systeem software updaten naar een hogere systeem software. Ik weet niet zeker dat je het via je PSP moet, maar hier is een link waar je kunt updaten naar 2.80: http://www.yourpsp.com/psp/psp.html#locale...;setlocale=true Als je wel graag de cheatdevice wilt gebruiken, dan zul je moeten kiezen om deze demo niet te spelen. Ik heb ook overwogen om te updaten, maar toch niet gedaan, mocht ik ooit screens van LCS willen maken, dan kan ik dat iig. Maar je kunt ook de PSP updaten naar 2.80 en als het spel tegenvalt stuur je Matiscus even een PM, hij kan het downgraden.

3) Je kunt gewoon video's/mp3's downloaden via YourPSP.com, als je je nummer gevonden hebt in die lijst, dan druk je daarop. Dan verbind je de PSP met je computer en stelt de juiste modes in dat je contact hebt met je PC. Je drukt dan op "Nu DOwnloaden (<aantal mb>)" en wordt hij op je PSP gezet. Je kunt ze daarna gewoon luisteren. Dat van Eminem weet ik niet, maar ik zal eens kijken.

Geplaatst:
WTS2 kan ik al spelen :D

Maar wat kan je met Location Free Player doen?

Location Free Player is online tv kijken voor 299,00 euro heb je er een.

Voor meer informatie kijk op www.sonystyle.nl en klik dan Televisions en dan LocationFree.

Geplaatst:

ruurd31: Matiscus even een PM, hij kan het downgraden.

ja? ook bij firmwire2.80? nee, alleen tot firmwire 2.60

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...