roelor Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ik zoek zoeits als een simpele download database zoeits als in gtagaming.nl alleeen dat niet idereen iets kan uploaden ik ben een ramp met mysql en ik zou niet weten hoe je dat moet maken ik weet alleen hoe je dat moet gebruiken van php heb ik weer wat meer weet van als iemand me kan helpen zou dat gewaaardeerd worden Reageren
Goliat Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik heb er slechts een beetje verstand van dus ik heb maar wat met google gezocht: PHP Tutorial Reageren
Argon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb dit script gevonden, als je niet weet hoe je het moet gebruiken etc. dan moet je hier op het forum maar is de tutorials over PHP en MySQL bekijken. Link van script: Klik hier Bewerkt: 15 augustus 2006 door Argon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.