Jump to content

Dealers & Pooiers

Recommended Posts

Geplaatst:

Even een duidelijk topicje over de gasten die mij rijk maken.

Dealer: Blank, Witte Hoody, Blauwe Spijkerbroek.

Pooier: Negroïde, Zwart Hemd, Zwarte Muts, Gouden Ketting.

Als je ze vermoord leveren ze én geld (zo'n $2.000) én een .9 mm op.

Dit zijn de plekker waar ik ze keer om keer omlegde, en er zo'n $90.000 uithaalde.

(TIP: Als je San Fierro al vrij hebt gespeeld, moet je ook The Ballas die er rondlopen neer knallen. Leveren ook een massa aan wapens op, en ook nog wat geld)

post-19-1099309523.jpg

Geplaatst:

en het is volgens mij ook zo dat je ze in het begin niet hebt althans in het begin zag ik deze figuren niet maar wat verder in de game(weet niet wanneer) zag ik ze elke keer weer. Bij CJ's huis zijn ze ook regelamtig te vinden.

• 1 year later...
Geplaatst:

Is er niet een of ander iets, een cheat ofzo.. waardoor die dealers wegblijven ofzo.. ik vind ze maar zwaar irritant.. kzie me hele gang de hele tijd met joints en bier rondrenne.. je hebt nix aan ze! :ch:

Geplaatst:

Nee, volgens mij is er geen cheat of mod die voorkomt dat dealers rondhangen in de straat. Maar zolang je ze met rust laat heb je er weinig last van hoor. Oh, even een klein verzoek: laat oude topics even rusten als je wilt de volgende keer, de laatste keer dat iemand postte was 1 november 2004.............en nou halen we net zijn 2e verjaardag niet :{

Geplaatst:
Nee, volgens mij is er geen cheat of mod die voorkomt dat dealers rondhangen in de straat. Maar zolang je ze met rust laat heb je er weinig last van hoor. Oh, even een klein verzoek: laat oude topics even rusten als je wilt de volgende keer, de laatste keer dat iemand postte was 1 november 2004.............en nou halen we net zijn 2e verjaardag niet :{

Dat vind ik nou jammer, dat wij z'n tweede verjaardag net niet hebben kunnen halen.

Had wel zin in een fesstie :clown:

Geplaatst:

Die donkere gast met het zwarte hemd en de goude ketting is ook een dealer hoor... als je bij hem gaat staan vraagt hij of je drugs wilt kopen. En ook in die ene missie als je net terugkomt in Los Santos (volgens mij) moet je die ventjes vermoorden omdat het dealers zijn.

Geplaatst:
Die donkere gast met het zwarte hemd en de goude ketting is ook een dealer hoor... als je bij hem gaat staan vraagt hij of je drugs wilt kopen. En ook in die ene missie als je net terugkomt in Los Santos (volgens mij) moet je die ventjes vermoorden omdat het dealers zijn.

Klopt. Ik zie hun vaker dan die blanke gasten, ze lopen bij mij erg vaak in Grove Street

Geplaatst:

Ik zie die blanke gasten echt nooit. Ik ben ze miss 1 á 2 keer tegen gekomen. Weet iemand miss een plek waar die blanken veel rondhangen.

Voor de rest zie ik die zwarte dealer heel vaak bij Grove Street.

Geplaatst:
Ik zie die blanke gasten echt nooit. Ik ben ze miss 1 á 2 keer tegen gekomen. Weet iemand miss een plek waar die blanken veel rondhangen.

Voor de rest zie ik die zwarte dealer heel vaak bij Grove Street.

In Idlewood zie ik ze soms, maar zo bijzonder zijn ze niet hoor.

Geplaatst:
Ze leveren veel geld op...

Niels, ik weet dat je hier niet lang ben, maar als je wiltosten is het leuker als je iets nuttiger post. Zeker als er iets al is beschreven omdat te herhalen, dat is niet te bedoeling. Dit noemen we hier op het forum SPAM.

ONTOPIC: Als je zwaarbewapend bent maar je hebt weinig gezondheid, moet je wel oppassen. Zoals hiervoor al is gezegd is hij bewapend en zal eerst op je schieten, als je op hem richt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ze leveren veel geld op...

Niels, ik weet dat je hier niet lang ben, maar als je wiltosten is het leuker als je iets nuttiger post. Zeker als er iets al is beschreven omdat te herhalen, dat is niet te bedoeling. Dit noemen we hier op het forum SPAM.

ONTOPIC: Als je zwaarbewapend bent maar je hebt weinig gezondheid, moet je wel oppassen. Zoals hiervoor al is gezegd is hij bewapend en zal eerst op je schieten, als je op hem richt.

Idd, zulk tuig moet je altijd van achter besluipen en met een mes de strot doorhaken :puh:

Bewerkt: door Lance Dance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...