Trax Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Even een duidelijk topicje over de gasten die mij rijk maken. Dealer: Blank, Witte Hoody, Blauwe Spijkerbroek. Pooier: Negroïde, Zwart Hemd, Zwarte Muts, Gouden Ketting. Als je ze vermoord leveren ze én geld (zo'n $2.000) én een .9 mm op. Dit zijn de plekker waar ik ze keer om keer omlegde, en er zo'n $90.000 uithaalde. (TIP: Als je San Fierro al vrij hebt gespeeld, moet je ook The Ballas die er rondlopen neer knallen. Leveren ook een massa aan wapens op, en ook nog wat geld) Reageren
Chi Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ze kunnen dus verspreid zijn over heel Los Sanots, alleen bij de plekken van Se7en heb je het meeste kans.. Reageren
sjakie187 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 en het is volgens mij ook zo dat je ze in het begin niet hebt althans in het begin zag ik deze figuren niet maar wat verder in de game(weet niet wanneer) zag ik ze elke keer weer. Bij CJ's huis zijn ze ook regelamtig te vinden. Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 vanaf je buurten kan inenemen kom je die erg veel tegen Reageren
=AndY= Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Is er niet een of ander iets, een cheat ofzo.. waardoor die dealers wegblijven ofzo.. ik vind ze maar zwaar irritant.. kzie me hele gang de hele tijd met joints en bier rondrenne.. je hebt nix aan ze! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Nee, volgens mij is er geen cheat of mod die voorkomt dat dealers rondhangen in de straat. Maar zolang je ze met rust laat heb je er weinig last van hoor. Oh, even een klein verzoek: laat oude topics even rusten als je wilt de volgende keer, de laatste keer dat iemand postte was 1 november 2004.............en nou halen we net zijn 2e verjaardag niet Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Maakt niet uit, nou zie ik dit kaartje ook:P Reageren
Ar Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Nee, volgens mij is er geen cheat of mod die voorkomt dat dealers rondhangen in de straat. Maar zolang je ze met rust laat heb je er weinig last van hoor. Oh, even een klein verzoek: laat oude topics even rusten als je wilt de volgende keer, de laatste keer dat iemand postte was 1 november 2004.............en nou halen we net zijn 2e verjaardag niet Dat vind ik nou jammer, dat wij z'n tweede verjaardag net niet hebben kunnen halen. Had wel zin in een fesstie Reageren
LBG Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die donkere gast met het zwarte hemd en de goude ketting is ook een dealer hoor... als je bij hem gaat staan vraagt hij of je drugs wilt kopen. En ook in die ene missie als je net terugkomt in Los Santos (volgens mij) moet je die ventjes vermoorden omdat het dealers zijn. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die donkere gast met het zwarte hemd en de goude ketting is ook een dealer hoor... als je bij hem gaat staan vraagt hij of je drugs wilt kopen. En ook in die ene missie als je net terugkomt in Los Santos (volgens mij) moet je die ventjes vermoorden omdat het dealers zijn. Klopt. Ik zie hun vaker dan die blanke gasten, ze lopen bij mij erg vaak in Grove Street Reageren
Warrior Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik zie die blanke gasten echt nooit. Ik ben ze miss 1 á 2 keer tegen gekomen. Weet iemand miss een plek waar die blanken veel rondhangen. Voor de rest zie ik die zwarte dealer heel vaak bij Grove Street. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik zie die blanke gasten echt nooit. Ik ben ze miss 1 á 2 keer tegen gekomen. Weet iemand miss een plek waar die blanken veel rondhangen. Voor de rest zie ik die zwarte dealer heel vaak bij Grove Street. In Idlewood zie ik ze soms, maar zo bijzonder zijn ze niet hoor. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ze leveren veel geld op... Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ze leveren veel geld op... Niels, ik weet dat je hier niet lang ben, maar als je wiltosten is het leuker als je iets nuttiger post. Zeker als er iets al is beschreven omdat te herhalen, dat is niet te bedoeling. Dit noemen we hier op het forum SPAM. ONTOPIC: Als je zwaarbewapend bent maar je hebt weinig gezondheid, moet je wel oppassen. Zoals hiervoor al is gezegd is hij bewapend en zal eerst op je schieten, als je op hem richt. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Ze leveren veel geld op... Niels, ik weet dat je hier niet lang ben, maar als je wiltosten is het leuker als je iets nuttiger post. Zeker als er iets al is beschreven omdat te herhalen, dat is niet te bedoeling. Dit noemen we hier op het forum SPAM. ONTOPIC: Als je zwaarbewapend bent maar je hebt weinig gezondheid, moet je wel oppassen. Zoals hiervoor al is gezegd is hij bewapend en zal eerst op je schieten, als je op hem richt. Idd, zulk tuig moet je altijd van achter besluipen en met een mes de strot doorhaken Bewerkt: 24 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.