Jump to content

losing weapons

Recommended Posts

Geplaatst:

heey ik heb een vraagje ik heb een savegame gedownload van 100% en als je dood gaat kan je je wapens niet kwijt raken maar ik vecht liever met 2 of 3 wapens vind ik wat handiger maar hoe kan ik nou al die wapens kwijtraken???

Geplaatst:

Je moet even naar Katie Zahn (één van je vriendinnen, te vinden in het noorden van San Fierro naast Gant Bridge) toegaan en haar vermoorden. Als je dan zelfmoord pleegt ben je al je wapens kwijt.

Geplaatst: (bewerkt)

Op die 100% savegame heb je waarschijnlijk vriendinnen. En vriendinnen bewaren altijd die Wapens als je dood gaat, ik zou zeggen neem je volle lading met geweren mee en schiet de vriendinnen dood, schiet om te proberen Katie Zahn dood je vind haar in het noorden van San Andreas, teminste dat kan ik mijzelf heugen. Je vind de vriendinnen op Liefdes/hartjes teken op de map of de Radar. Je kan ook even 'deze' pagina van WikiGTA bezoeken daar staan de tijden waneer een vriendin thuis is. Maar weet wel dat de vriendinnen niet terug komen als je ze nodig hebt. Veel succes en ik weet zeker dat het je lukt, mocht er nog iets anders wezen zeg het maar! :Y

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Het enige andere wat je kan doen is je wapens leegschieten, dus alle kogels opmaken.

Het werkt alleen niet bij Dildo's en melee wapens enzo

Als je echt al je wapens kwijt wil raken moet je één van je vriendinnen vermoorden (Katie Zahn of Barbara), als je Katie vermoord moet je zelfmoord plegen om je wapens kwijt te raken, als je Barbara vermoord moet je Busted worden om je wapens kwijt te raken.

Je kan ze ook allebei vermoorden.

Wat je wel kan doen is eerst even 100% halen met die 2 meiden zodat je toch nog de speciale kostuums hebt.

Geplaatst:
Het enige andere wat je kan doen is je wapens leegschieten, dus alle kogels opmaken.

Als je 100% hebt kunnen je kogels niet opgaan, dus dat werk dan niet :N

Geplaatst:

Dit werkt ook niet echt. Als al je kogels op zijn behoud je nog steeds het wapen.

Alleen komen er dus geen kogels uit. Maar het wapen is er nog steeds.

Hiermee raak je dus de wapens niet kwijt maar alleen de kogels. :)

Geplaatst:

ik heb idd oneindig veel kogels ik zie de getalletjes niet eens maar moet je echt persee je vriendin vermoorden?

Geplaatst:

nee hoor,ik heb ze ook al vermoordt en houdt nog steeds men wapens als ik wasted of busted ben.

dit maakt dus eigelijk niet veel uit.

greetz,MM

PS:volgens mij was hier al een topic over hoor,maar aangezien jij 100%hebt zal ik er niet over doorzeuren.

Geplaatst:

Dit werkt ook niet echt. Als al je kogels op zijn behoud je nog steeds het wapen.

Alleen komen er dus geen kogels uit. Maar het wapen is er nog steeds.

Hiermee raak je dus de wapens niet kwijt maar alleen de kogels. :)

Bij mij niet...

nee hoor,ik heb ze ook al vermoordt en houdt nog steeds men wapens als ik wasted of busted ben.

dit maakt dus eigelijk niet veel uit.

greetz,MM

PS:volgens mij was hier al een topic over hoor,maar aangezien jij 100%hebt zal ik er niet over doorzeuren.

Onmogelijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...