Jump to content

Blueprints gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een afbeelding met de bouwtekeningen/ blueprints van een Chervolette Corvette Zr-1 (C4). Ik heb heel internet afgezocht naar websites, maar kon geen een goede site vinden waar hij op staat (ook geen slechte waar hij op staat :puh: ). Dus weet iemand een goede site daar voor???

P.S. Ik ga die tekeningen gebruiken om een beetje te probeeren een voertuig te maken in Gmax.

Geplaatst: (bewerkt)

Aloha,

Jep, Blueprints zijn nooit makkelijk te vinden. Zelf gebruik ik de volgende 2 sites:

- Evolution Blueprints

- Suurland Blueprints

Zelf vind ik Evolution Blueprints het best, hij heeft er echt gigantisch veel. Gratis en voor niets, en ze zijn altijd wel in orde. Je moet wel kijken of de Blueprints een Top, Side en Front view ervan bevat, anders kan je de auto niet gemakkelijk modelleren.

Ik ben even op zoek geweest, ze hebben geen Chevrolet Corvette C4 maar wel een C6. Misschien dat die ook goed is. Helaas zit er geen Top View bij, dat is dus wat minder.

- Klik

Op de site staat ook nog een Tutorial, over hoe je de Blueprints moet opzetten. Hoe hij het doet vind ik zelf een erg fijne manier, omdat et af en toe veel gekloot kan zijn.

- Klik

Deze staan ook in het Handige Links voor 3D Modelling, waar ook vele aandere handige sites staan.

Veel Suc6 ermee ;)

Bewerkt: door Big-Bear
Geplaatst:

Ja, die 2 sites heb ik ook gevonden, maarja, ook niks gevonden. Ik heb er nu welk een van een andere site, maar die bevat ook geen top view, en dat is dus nog het enige wat ik nodig heb...

Dus als diemand nog een stie heeft of een goed plaatje, zeg het dan a.u.b.

En die c6 is echt heel verschillend met de c4, (tenminste, vind ik) dus daar had ik ook niks aan :N .

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt geluk ik had gisteren een hele goede site met blueprints van auto's <hier klikken> ik hoop dat je er wat aan hebt succes ermee enuhhh...

Sorry er staat geen Chevy Corvette bij maar WAAROM STAAT ER EEN OPEL CORSA IN DE CHEVROLET MAP?! :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...