Robinl Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Kan iemand me uitleggen hoe k nou autos in game kan brengen? Stuur me pm aub K bedoel de nieuwe paintjobs en nieuwe auto's Bewerkt: 15 augustus 2006 door Robinl Reageren
~Mario~ Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Hoe bedoel je precies auto,s in game brengen? die zitten er toch al in? Wil je misschien iets duidelijker zijn? Bewerkt: 15 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Bling Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Ik denk dat hij bedoelt: 'hoe kan je gemodde auto's ingame brengen?' Als je dit inderdaad bedoelt dan is dit het antwoord: gemodde auto's kun je op 2 manieren ingame brengen, via IMG Tool of met de Mod Installer. Persoonlijk zou ik voor de Mod Installer kiezen, hiermee kun je echt heel gemakkelijk automods instaleren en verwijderen. De Mod Installer kun je hier downloaden. Hopelijk bedoelde je dit en kun je dus weer verder. Bewerkt: 15 augustus 2006 door Bling Reageren
Robinl Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Jep, Bedankt. Zal kijken hoever ik kom. Reageren
Robinl Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Kan je me uitleggen, hoe ik er dan voor kan zorgen dat ie het wel doet? Niemand? Bewerkt: 15 augustus 2006 door Robinl Reageren
Goliat Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Eerlijk gezegd niet, ik ben sowieso niet zo'n fan van de SAMI.. Eclipse heeft in dit topic een uitleg gemaakt hoe je auto's handmatig(dus zonder de SAMI) ingame kan zetten, hiervoor heb je de IMG-Tool (als je 'm wilt downloaden moet je wel inloggen) nodig. Hoe instaleer ik Cars? by Eclipse Bewerkt: 15 augustus 2006 door Goliat Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Verplaatst naar Modding Fora Help. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.