Trax Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Als je vragen hebt over iets wat je later in verhaal pas tegenkomt, dan zet je dit in je topictitel: *SPOILER* Dit dient ten alle tijden gebruikt te worden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 OK, sorry van dat vorige keer, want ik had het niet opgelet en ik wist het niet cker maar dan zal ik wel aan deze regel houden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Se7en sorry maar ik ben het hier niet mee eens. Aangezien er sommige mensen geen ps2 hebben en toch een stuk van het verhaal willen weten moeten wij dus al die mensen gaan pmen. Dit is onnodige moeite om niks. Als er als regel is. Spoiler voor de topicnaam zetten. Dan weten mensen dat deze topic een stuk van het verhaal verklapt. Ik ga me nu niet gelijk als een admin gedragen ofzo maar ik was het er niet mee eens. Postaldude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 dan komen er zoveel topics met *spoiler* op 't forum, tis beter als je het helemaal verbied Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Ik vind ut een goede zaak. Ik wil zelf graag het verhaal doen en uitvinden wat er gebeurt. Ik vertel zelf ook nix van het verhaal aangezien dit voor mense het spel kan verpeste.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Als je op GTA sites kijkt, heb je gelijk dikke spoilers voor je neus hoor... En wat moet er dan in het ''GTA San Andreas General'' deel staan ? En in de GTA San Andreas Mission ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Als je op GTA sites kijkt, heb je gelijk dikke spoilers voor je neus hoor...En wat moet er dan in het ''GTA San Andreas General'' deel staan ? En in de GTA San Andreas Mission ? Vragen en/of opmerkingen over SA mss? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Die zullen dan ook minder worden. En btw de meeste mensen vragen alleen maar dingen die ook al in een andere topic staan.Dan kan je dat ook verbieden. Postaldude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 1. Ik zet het niet in Missie Hulp, dus koop een bril. 2. Vragen over wat er gaat gebeuren is onzin. Dan moet je het zelf maar kopen. @ Hayate, Het kan me m'n kont roesten hoe het er op andere fora aan toe gaat. Door spoilers kan je het spel voor leden verpesten, en dat is niet leuk. Dus voorkomen we dit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik heb het even aangekeken, en het idee over de Tags is toch beter. Ik pas het eerste bericht en de topictitel even aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin_tennis Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 goed bezig Se7en Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ik heb een vraagje ik hoor overal wel het woord ''SPOILER'' maar wat is het nou precies. want ik weet het nu onderhand nog steeds niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Het is een stukje.. dat verteld over wat er nog gaat gebeuren in de game, veel mensen vinden dit niet leuk om te lezen aangzien ze alles lekker zelf willen ontdekken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 bedankt voor de uitleg want het werd nu onderhand wel irritant dat ik niet wist wat ''SPOILER'' betekende want ik zag het in elke Topic staan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 toen ik voor dat gta san andreas kwam 72 A4 vellen heb gelezen had ik niet eens zien om te kopen maar ja heb toch gedaan en heb inmiddels heb spel bijna uit, door die geruchten weet ik tenminste wat mij te wachten staat. een goed zaak met die topics al snap ik het niet echt :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts