joshoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 hey ik heb vaak problemen met Internet Explorer nou problemen ik vindt hem een beetje sloom doen en het ligt niet aan me PC want firefox doet het wel en andere programma's maar nou zei iemand tegen mij: verwijder Internet Explorer maar dat was ik ook al van plan ik heb nu toch firefox maar vinden jullie dat wel een goed idee omdat niet altijd alles goed te zien is maar wat vinden jullie zal ik hem kunnen verwijderen? ondanks die dingen die je mischien anders ziet? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Je kan IE zonder problemen verwijderen. Dat doe je door naar het configuratiescherm -> Software te gaan, en IE uit de lijst zoeken en kiezen voor verwijderen. Echter, ik zou het gewoon laten staan, ik gebruik zelf ook FireFox, maar heel af en toe browse ik nog met IE. Het is niet zo dat IE "in de weg' zit ofzo toch? Maarja, je moet het zelf natuurlijk weten, ik zou het gewoon laten staan. Reageren
joshoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Je kan IE zonder problemen verwijderen. Dat doe je door naar het configuratiescherm -> Software te gaan, en IE uit de lijst zoeken en kiezen voor verwijderen.Echter, ik zou het gewoon laten staan, ik gebruik zelf ook FireFox, maar heel af en toe browse ik nog met IE. Het is niet zo dat IE "in de weg' zit ofzo toch? Maarja, je moet het zelf natuurlijk weten, ik zou het gewoon laten staan. dat is het hem nou juist ik vindt hem in de weg zitten want als ik in MSn Messenger op de knop voor mail klik gaat hij ook met EI maar die deugd niet dus daar moet Firefox op hoe moet dat dan? Reageren
Johan O. Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 want als ik in MSn Messenger op de knop voor mail klik gaat hij ook met EI maar die deugd niet dat ligt niet aan IE maar aan MSN, de mensen die dat maken hebben speciaal zo gemaakt dat de meeste shit opent in IE en volgens mij kan je alleen de snelkoppelingen verwijderen van IE, niet heel IE.... Johan O. Reageren
joshoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 want als ik in MSn Messenger op de knop voor mail klik gaat hij ook met EI maar die deugd niet dat ligt niet aan IE maar aan MSN, de mensen die dat maken hebben speciaal zo gemaakt dat de meeste shit opent in IE en volgens mij kan je alleen de snelkoppelingen verwijderen van IE, niet heel IE.... Johan O. nee heel Ei krijg ik wel weg let maar op mar kan ik EI nou gewoon verwijderen? omdat er ook volgens mij veel dingen zijn die alleen in EI bekeken kan worden dus zou ik hem kunnen verwijderen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 want als ik in MSn Messenger op de knop voor mail klik gaat hij ook met EI maar die deugd niet dat ligt niet aan IE maar aan MSN, de mensen die dat maken hebben speciaal zo gemaakt dat de meeste shit opent in IE en volgens mij kan je alleen de snelkoppelingen verwijderen van IE, niet heel IE.... Johan O. nee heel Ei krijg ik wel weg let maar op mar kan ik EI nou gewoon verwijderen? omdat er ook volgens mij veel dingen zijn die alleen in EI bekeken kan worden dus zou ik hem kunnen verwijderen? Het "leuke" aan Internet Explorer is, is dat Microsoft het niet alleen bedoeld heeft als internet browser. Je kan er ook je eigen pc op verkennen. MSN is ook een product van Microsoft, en is het dus logisch dat ze IE eraan koppelen. Het helemaal verwijderen lijkt me dus niet zo'n heel goed idee. Misschien kan je IE even opnieuw installeren. Je kan het gratis van de site van Microsoft halen. Dan kan je nog kiezen tussen de nieuwste versie, of gewoon de versie die je al had. En zorg ervoor dat je IE regelmatig update, dat gebeurd overigens tegelijkertijd met de normale Windows updates. Op die manier zou IE gewoon probleemloos moeten werken.. Reageren
ikt Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Als je FF wil gebruiken met MSN, dan moet je in FF naar Extra->Opties->Algemeen->Standaard brownser->Nu controleren->Ja Nu moet hij openen in FF Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Als je FF wil gebruiken met MSN, dan moet je in FF naar Extra->Opties->Algemeen->Standaard brownser->Nu controleren->JaNu moet hij openen in FF Nee, dat werkt niet, helaas . Dat dacht ik ook eerst, maar toen ik FF als standaard browser instelde bleef hij hotmail in IE openen. Het enige wat er dan volgens mij veranderd is dit (zie bijlage plaatje): Er staat dan Firefox in plaats van Internet Explorer. Reageren
joshoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Als je FF wil gebruiken met MSN, dan moet je in FF naar Extra->Opties->Algemeen->Standaard brownser->Nu controleren->Ja Nu moet hij openen in FF Nee, dat werkt niet, helaas . Dat dacht ik ook eerst, maar toen ik FF als standaard browser instelde bleef hij hotmail in IE openen. Het enige wat er dan volgens mij veranderd is dit (zie bijlage plaatje): Er staat dan Firefox in plaats van Internet Explorer. ja ik heb dat plaatje daar nu ook het is nu verder wel standard maar niet op msn Maar zoals RonaldVC al zei dat Ei eraan is gekoppelt maar ik dacht als je Ei nou unistalleert dat hij dan firefox opent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.