Jump to content

Import/Export


ralgeu

Recommended Posts

Heej... Kan iemand mij even helpen. Ik heb al enkele voertuigen gebracht naar de Import/Export in Portland Harbor. Nou zou ik een logo moeten vinden waarbij ik de voertuigen kan bestellen, maar ik kan dat logo niet vinden,,, Ik heb heel internet afgezocht,,, Weet iemand waar dat logo is???

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er eerst voor zorgen dat je alle voertuigen die ze nodig hebben per lijst aflevert. Zodra je de laatste auto van het lijstje de garage in rijdt krijg je een mededeling dat alles binnen is, ontvang je een geldbonus én krijg je te horen dat je alle auto's van de lijst vanaf dat moment kan importeren (bestellen). In de loods verschijnen per auto icoontjes waar je gewoon doorheen kunt lopen om de auto buiten de loods te laten spawnen. Simpel.... :Y

Dat is inderdaad anders dan bijvoorbeeld GTA SA, waar je iedere auto die je export ook direct weer kunt importeren. Hier moeten ze eerst allemaal. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...