Jump to content

Steeds terugkerende fout...


Jeffrey S

Recommended Posts

Wanneer ik een tijdje VC speel dat gaat die met autorijden ineens lomp doen.

Als ik gas geef dan hoor je geen motorgeluid en wordt achterkant van de auto naar beneden gedrukt, na 3 seconden is dit voorbij en dan rijd die weer normaal, maar wanner je dan weer gas geeft (al rij je al heel snel) dan wrdt de achterkant weer naar beneden gedrukt, dit had ik eerst na een tijdje spelen, maar nu heb ik het al als ik VC opnieuw heb geinstalleerd... <_<

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook zo iets maar mij spel liep daarna vast maar ik had toen nog geen legale nu wel en hij doet het wel.

dus mijn vraag is heb je de legale versie?

als dat zo is weet ik het ook niet mischien de patch downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah hij is legaal, volgens mij kreeg ik het een hele tijd geleden nadat ik cheats heb gebruikt en daarna heb gesaved waarbij die aangeeft dat er meerdere cheats zijn gebruikt/geactiveerd waardoor sommige dingen niet goed meer kunnen werken, als het dat is kan ik hem net zo goed weggooien denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb jij blijkbaar niet wat ik heb, het is verdomt erritant en er valt amper meer te rijden, en hij gaat niet een beetje naar beneden, maar zo ver dat de bumper de weg raakt en en gaat haperend naar beneden, niet één keer een beetje...

Ouwe savegames staan er niet, heb het wel eens eerder gehad, toen heb ik gewoon me ouwe savegames verwijderd, dat heeft nu niet gewerkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik citeer...: [...]

w00ps... sorry... :unsure: Overheen gelezen...

Maar hoewel hij weer werkt, nog steeds geen flauw idee waar het aan lag? Anders heb je het risico dat het over een tijdje weer vrolijk verder gaat met het gedonder...

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, dat had ik dus al...

Ik deed effgu alt-ctrl-del, ging weer terug in het pel had ik weer hetzelfde...

PC opnieuw opgestart en toen deed die het weer.

Maar in eerste instantie deed die het weer normaal nadat ik de schijf had ge-defragmenteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

So, dit is echt fucking vaag...

Hij deed het gister weer en nu ben ik aar een pay & spray geweest en toen deed die het weer :blink: :ph34r:

Dus ik denk dat alles goed is, wil ik achteruit rijden gaat die super sloom achteruit alsof de banden aan de grond vast zitten geplakt, met sportwagens valt het nog we mee, maar gewone auto's die rijden gewoon niet meer achteruit en vooruit remmen ze automatisch :angry: :blink:

En wanneer ik ga rijden dan schakeld die ongeveer 10 keer in 10 seconden en daarna klinkt het alsof die in de eerste versnelling op topsnelheid rijd...

En alle auto's hebben een draaihoek van een vrachtwagen...

kut zooi :angry:

Bewerkt: door Jeffrey S
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...